Siirry suoraan sisältöön

Asiakasverkoston rakentaminenLaajuus (10 op)

Tunnus: 3Y00GQ16

Laajuus

10 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson aikana rakennetaan toimiva asiakasverkosto tiimiyritykseen.

Opintojakson käytyään opiskelija
- tunnistaa oikeat asiakasryhmät.
- osaa hankkia uusia asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä vanhoihin asiakkaisiin.
- löytää sopivia tilaisuuksia verkostoitumiseen ja osaa hyödyntää niitä tiimiyrityksen kehittämisessä.
- osaa hyödyntää asiakashallintaohjelmaa ja käyttää sitä kehittäessään liiketoimintaansa.
- käyttää erilaisia innovointimenetelmiä, joiden avulla tiimiyritystä kehitetään.
- kehittää projektinhallintataitojaan.

Sisältö

Miten otan yhteyttä asiakkaaseen?
Mitä tekijöitä pitää huomioida, jotta pystyy rakentamaan toimivan asiakasverkoston?
Miten asiakassuhde muuttuu asiakkuudeksi?
Mitkä ovat tehokkaan projektinhallinnan edellytykset?

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty
Opiskelija osallistuu aktiivisesti tiimin yhteisiin oppimistilanteisiin rakentaen tiimiyritystä käytännössä, teoriatietoon perustuen.

Hylätty
Opiskelija ei tuo lisäarvoa oppivaan organisaatioon. Opiskelija on toiminnallaan rikkonut tiimiyrityksen luottamuksen.