Asiakasverkoston rakentaminen (10 op)
Toteutuksen tunnus: 3Y00GQ16-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2025 - 31.12.2025
Ajoitus
01.01.2026 - 31.07.2026
Laajuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Yrittäjyys (Proakatemia)
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
- Bachelor's Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Opettaja
- Hanna Saraketo
- Mikael Lindell
Vastuuhenkilö
Hanna Saraketo
Ryhmät
-
24TIJOYrittäjyys ja tiimijohtaminen 2024, päivätoteutus
Tavoitteet (OJ)
Opintojakson aikana rakennetaan toimiva asiakasverkosto tiimiyritykseen.
Opintojakson käytyään opiskelija
- tunnistaa oikeat asiakasryhmät.
- osaa hankkia uusia asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä vanhoihin asiakkaisiin.
- löytää sopivia tilaisuuksia verkostoitumiseen ja osaa hyödyntää niitä tiimiyrityksen kehittämisessä.
- osaa hyödyntää asiakashallintaohjelmaa ja käyttää sitä kehittäessään liiketoimintaansa.
- käyttää erilaisia innovointimenetelmiä, joiden avulla tiimiyritystä kehitetään.
- kehittää projektinhallintataitojaan.
Sisältö (OJ)
Miten otan yhteyttä asiakkaaseen?
Mitä tekijöitä pitää huomioida, jotta pystyy rakentamaan toimivan asiakasverkoston?
Miten asiakassuhde muuttuu asiakkuudeksi?
Mitkä ovat tehokkaan projektinhallinnan edellytykset?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty
Opiskelija osallistuu aktiivisesti tiimin yhteisiin oppimistilanteisiin rakentaen tiimiyritystä käytännössä, teoriatietoon perustuen.
Hylätty
Opiskelija ei tuo lisäarvoa oppivaan organisaatioon. Opiskelija on toiminnallaan rikkonut tiimiyrityksen luottamuksen.
Arviointiasteikko
0-5