Siirry suoraan sisältöön

Asiakasverkoston rakentaminen (10 op)

Toteutuksen tunnus: 3Y00GQ16-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.12.2025 - 31.12.2025

Ajoitus

01.01.2026 - 31.07.2026

Laajuus

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Yrittäjyys (Proakatemia)

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet

  • Suomi
  • Englanti

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
  • Bachelor's Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership

Opettaja

  • Hanna Saraketo
  • Mikael Lindell

Vastuuhenkilö

Hanna Saraketo

Ryhmät

  • 24TIJO
    Yrittäjyys ja tiimijohtaminen 2024, päivätoteutus

Tavoitteet (OJ)

Opintojakson aikana rakennetaan toimiva asiakasverkosto tiimiyritykseen.

Opintojakson käytyään opiskelija
- tunnistaa oikeat asiakasryhmät.
- osaa hankkia uusia asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä vanhoihin asiakkaisiin.
- löytää sopivia tilaisuuksia verkostoitumiseen ja osaa hyödyntää niitä tiimiyrityksen kehittämisessä.
- osaa hyödyntää asiakashallintaohjelmaa ja käyttää sitä kehittäessään liiketoimintaansa.
- käyttää erilaisia innovointimenetelmiä, joiden avulla tiimiyritystä kehitetään.
- kehittää projektinhallintataitojaan.

Sisältö (OJ)

Miten otan yhteyttä asiakkaaseen?
Mitä tekijöitä pitää huomioida, jotta pystyy rakentamaan toimivan asiakasverkoston?
Miten asiakassuhde muuttuu asiakkuudeksi?
Mitkä ovat tehokkaan projektinhallinnan edellytykset?

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty
Opiskelija osallistuu aktiivisesti tiimin yhteisiin oppimistilanteisiin rakentaen tiimiyritystä käytännössä, teoriatietoon perustuen.

Hylätty
Opiskelija ei tuo lisäarvoa oppivaan organisaatioon. Opiskelija on toiminnallaan rikkonut tiimiyrityksen luottamuksen.

Arviointiasteikko

0-5