Asiakasverkoston rakentaminenLaajuus (10 op)
Tunnus: 3Y00GQ16
Laajuus
10 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson aikana rakennetaan toimiva asiakasverkosto tiimiyritykseen.
Opintojakson käytyään opiskelija
- tunnistaa oikeat asiakasryhmät.
- osaa hankkia uusia asiakkaita tiimiyritykseensä ja pitää säännöllisesti yhteyttä vanhoihin asiakkaisiin.
- löytää sopivia tilaisuuksia verkostoitumiseen ja osaa hyödyntää niitä tiimiyrityksen kehittämisessä.
- osaa hyödyntää asiakashallintaohjelmaa ja käyttää sitä kehittäessään liiketoimintaansa.
- käyttää erilaisia innovointimenetelmiä, joiden avulla tiimiyritystä kehitetään.
- kehittää projektinhallintataitojaan.
Sisältö
Miten otan yhteyttä asiakkaaseen?
Mitä tekijöitä pitää huomioida, jotta pystyy rakentamaan toimivan asiakasverkoston?
Miten asiakassuhde muuttuu asiakkuudeksi?
Mitkä ovat tehokkaan projektinhallinnan edellytykset?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty
Opiskelija osallistuu aktiivisesti tiimin yhteisiin oppimistilanteisiin rakentaen tiimiyritystä käytännössä, teoriatietoon perustuen.
Hylätty
Opiskelija ei tuo lisäarvoa oppivaan organisaatioon. Opiskelija on toiminnallaan rikkonut tiimiyrityksen luottamuksen.