Game Programming 3Laajuus (5 op)
Tunnus: 4A00FA09
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Student is able to apply a range of 3D transforms to objects for player control, design and create the basis of simple AI for NPC characters and player threats using Raycasts, triggers and other physics events. Student is able to create complex Finite State Machines to manage the game flow.
Sisältö
Game Programming,
Game Components,
Game Maths,
Game Physics,
Game Performance,
Game Prototyping.
Esitietovaatimukset
Season 1
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
The student can describe performance in 3D games.
The student can describe 3D transformations in games.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
The student can create 3D game prototype.
The student can plan and create performant assets and code for chosen platform.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
The student can justify the use of PhysX system.
Lisätiedot
For Games Academy students.
Ilmoittautumisaika
18.11.2024 - 19.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Sami Kojo
- Gareth Noyce
Vastuuhenkilö
Sami Kojo
Ryhmät
-
23TIKOGAME23 Tietojenkäsittely, Game Production opintosuunta
Tavoitteet (OJ)
Student is able to apply a range of 3D transforms to objects for player control, design and create the basis of simple AI for NPC characters and player threats using Raycasts, triggers and other physics events. Student is able to create complex Finite State Machines to manage the game flow.
Sisältö (OJ)
Game Programming,
Game Components,
Game Maths,
Game Physics,
Game Performance,
Game Prototyping.
Esitietovaatimukset (OJ)
Season 1
Lisätiedot (OJ)
For Games Academy students.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
The student can describe performance in 3D games.
The student can describe 3D transformations in games.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
The student can create 3D game prototype.
The student can plan and create performant assets and code for chosen platform.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
The student can justify the use of PhysX system.
Arviointiasteikko
0-5
Ilmoittautumisaika
22.11.2023 - 04.02.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.05.2024
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Gareth Noyce
- Sami Kojo
Vastuuhenkilö
Sami Kojo
Ryhmät
-
22TIKOGAME22 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Tavoitteet (OJ)
Student is able to apply a range of 3D transforms to objects for player control, design and create the basis of simple AI for NPC characters and player threats using Raycasts, triggers and other physics events. Student is able to create complex Finite State Machines to manage the game flow.
Sisältö (OJ)
Game Programming,
Game Components,
Game Maths,
Game Physics,
Game Performance,
Game Prototyping.
Esitietovaatimukset (OJ)
Season 1
Lisätiedot (OJ)
For Games Academy students.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
The student can describe performance in 3D games.
The student can describe 3D transformations in games.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
The student can create 3D game prototype.
The student can plan and create performant assets and code for chosen platform.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
The student can justify the use of PhysX system.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä. Opintojakso suoritetaan harjoitustöiden perusteella.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakso suoritetaan palauttamalla kurssin aikana julkaistut harjoitustehtävät. Lisää tietoa kurssin Moodle sivulta.
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Lähiopetus etänä
Harjoitustehtävät
Oppimateriaalit
Verkkomateriaalit, kaikki materiaali julkaistaan opintojakson Moodle-sivulla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Ks. Games Academy:n Google-kalenteri.
Sisällön jaksotus
Opetus sijoittuu 3. periodiin.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Sovitaan erikseen opettajan kanssa.
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Harjoituksia ei ole palautettu.
Ilmoittautumisaika
23.11.2022 - 05.02.2023
Ajoitus
02.01.2023 - 19.05.2023
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Sami Kojo
- Gareth Noyce
Vastuuhenkilö
Sami Kojo
Ryhmät
-
21TIKOGAME21 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Tavoitteet (OJ)
Student is able to apply a range of 3D transforms to objects for player control, design and create the basis of simple AI for NPC characters and player threats using Raycasts, triggers and other physics events. Student is able to create complex Finite State Machines to manage the game flow.
Sisältö (OJ)
Game Programming,
Game Components,
Game Maths,
Game Physics,
Game Performance,
Game Prototyping.
Esitietovaatimukset (OJ)
Season 1
Lisätiedot (OJ)
For Games Academy students.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
The student can describe performance in 3D games.
The student can describe 3D transformations in games.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
The student can create 3D game prototype.
The student can plan and create performant assets and code for chosen platform.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
The student can justify the use of PhysX system.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä. Opintojakso suoritetaan harjoitustöiden perusteella.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakso suoritetaan palauttamalla kurssin aikana julkaistut harjoitustehtävät. Lisää tietoa kurssin Moodle sivulta.
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Lähiopetus etänä
Harjoitustehtävät
Oppimateriaalit
Verkkomateriaalit, kaikki materiaali julkaistaan opintojakson Moodle-sivulla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Ks. Games Academy:n Google-kalenteri.
Sisällön jaksotus
Opetus sijoittuu 3. periodiin.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Sovitaan erikseen opettajan kanssa.
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Harjoituksia ei ole palautettu.
Ilmoittautumisaika
24.11.2021 - 23.01.2022
Ajoitus
10.01.2022 - 13.05.2022
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Tietojenkäsittely Virtuaalihenkilö
- Sami Kojo
Vastuuhenkilö
Sami Kojo
Ryhmät
-
20TIKOGAME20 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Tavoitteet (OJ)
Student is able to apply a range of 3D transforms to objects for player control, design and create the basis of simple AI for NPC characters and player threats using Raycasts, triggers and other physics events. Student is able to create complex Finite State Machines to manage the game flow.
Sisältö (OJ)
Game Programming,
Game Components,
Game Maths,
Game Physics,
Game Performance,
Game Prototyping.
Esitietovaatimukset (OJ)
Season 1
Lisätiedot (OJ)
For Games Academy students.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
The student can describe performance in 3D games.
The student can describe 3D transformations in games.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
The student can create 3D game prototype.
The student can plan and create performant assets and code for chosen platform.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
The student can justify the use of PhysX system.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä. Opintojakso suoritetaan harjoitustöiden perusteella.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakso suoritetaan palauttamalla kurssin aikana julkaistut harjoitustehtävät. Lisää tietoa kurssin Moodle sivulta.
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Lähiopetus etänä
Harjoitustehtävät
Oppimateriaalit
Verkkomateriaalit, kaikki materiaali julkaistaan opintojakson Moodle-sivulla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Ks. Games Academy:n Google-kalenteri.
Sisällön jaksotus
Opetus sijoittuu 3. periodiin.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Sovitaan erikseen opettajan kanssa.
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Harjoituksia ei ole palautettu.