Siirry suoraan sisältöön

Taidon opettaminen ja oppiminen 2Laajuus (3 op)

Tunnus: 2X00GV99

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää oppijalähtöisen ja osallistavan toiminnan tavoitteita.
• osaa suunnitella ja toteuttaa oppijalähtöisiä ja osallistavia opetus- tai harjoitustuokioita.
• osaa antaa palautetta oppijalähtöisesti ja osallistavasti.
• osaa arvioida omaa toimintaansa ja tuntee itsearvioinnin vaikutuksia itsetuntemuksen kehittymisessä ja ammatillisen kasvun tukena.

Sisältö

Opintojakson aikana etsitään vastauksia seuraaviin kysymyksiin:
• Minkälaisia tavoitteita oppijalähtöisellä ja osallistavalla toiminnalla on?
• Miten suunnittelen ja toteutan oppijalähtöisiä ja osallistavia opetus- tai harjoitustuokioita?
• Miten annan palautetta oppijalähtöisesti ja osallistavasti?
• Minkälaista osaamista itsearviointi edellyttää, ja miten itsearviointia voi käyttää itsetuntemuksen kehittymisessä ja ammatillisen kasvun tukena?

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opintojakson hyväksytysti suorittaminen edellyttää osaamistavoitteiden mukaisen osaamisen osoittamista sovituilla toteutustavoilla.

Ilmoittautumisaika

09.06.2025 - 31.08.2025

Ajoitus

15.09.2025 - 08.05.2026

Laajuus

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Musiikki

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

1 - 30

Koulutus
  • Musiikin tutkinto-ohjelma, Musiikkipedagogi
Opettaja
  • Susanna Vainio
Vastuuhenkilö

Mari Leppävuori

Ryhmät
  • 24MUPE
    Musiikkipedagogi

Tavoitteet (OJ)

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• ymmärtää oppijalähtöisen ja osallistavan toiminnan tavoitteita.
• osaa suunnitella ja toteuttaa oppijalähtöisiä ja osallistavia opetus- tai harjoitustuokioita.
• osaa antaa palautetta oppijalähtöisesti ja osallistavasti.
• osaa arvioida omaa toimintaansa ja tuntee itsearvioinnin vaikutuksia itsetuntemuksen kehittymisessä ja ammatillisen kasvun tukena.

Sisältö (OJ)

Opintojakson aikana etsitään vastauksia seuraaviin kysymyksiin:
• Minkälaisia tavoitteita oppijalähtöisellä ja osallistavalla toiminnalla on?
• Miten suunnittelen ja toteutan oppijalähtöisiä ja osallistavia opetus- tai harjoitustuokioita?
• Miten annan palautetta oppijalähtöisesti ja osallistavasti?
• Minkälaista osaamista itsearviointi edellyttää, ja miten itsearviointia voi käyttää itsetuntemuksen kehittymisessä ja ammatillisen kasvun tukena?

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Opintojakson hyväksytysti suorittaminen edellyttää osaamistavoitteiden mukaisen osaamisen osoittamista sovituilla toteutustavoilla.

Arviointiasteikko

0-5