Asiantuntijan henkilöbrändäysLaajuus (1 op)
Tunnus: NN00HD34
Laajuus
1 op
Osaamistavoitteet
Tämä opintojakso on johdatus henkilöbrändäykseen digitaalisilla alustoilla. Pääset rakentamaan tai päivittämään omaa ammatillista brändiäsi täyttämällä henkilöbrändikirjan mallipohjia.
Kurssin suoritettuaan opiskelija:
• saa perustiedon digitaalisesta henkilöbrändäyksestä
• osaa rakentaa ja vahvistaa ammatillista verkostoaan
• tuntee ammatillisen verkostoitumisen perusteet verkossa
• hankkii tiedon sisältömarkkinoinnista ja erilaisista digitaalisista alustoista
Sisältö
Tämä opintojakso käsittelee seuraavia kuutta aihealuetta:
Henkilöbrändäyksen perusteet
Miten aloittaa henkilöbrändäys?
Kuinka rakentaa ammatillinen verkosto?
Kuinka suunnitella tavoitteellista viestintää verkossa?
Kuinka käyttää sisältömarkkinointistrategioita?
Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia alustoja?
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opintojakso on hyväksytty kun opiskelija osoittaa hallitsevansa perusteet digitaalisesta henkilöbrändäyksestä ja osaa hyödyntää tietoa luodessaan omaa verkostoaan ja sisältömarkkinointia.
Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2024 - 31.08.2025
Laajuus
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
HUBS
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
20 - 900
Opettaja
- Sanna Tahlo
- Miina Kivelä
Vastuuhenkilö
Miina Kivelä
Ryhmät
-
24CAMPUSONLINECAMPUSONLINE
-
VAPAAVapaasti valittavat opinnot
Tavoitteet (OJ)
Tämä opintojakso on johdatus henkilöbrändäykseen digitaalisilla alustoilla. Pääset rakentamaan tai päivittämään omaa ammatillista brändiäsi täyttämällä henkilöbrändikirjan mallipohjia.
Kurssin suoritettuaan opiskelija:
• saa perustiedon digitaalisesta henkilöbrändäyksestä
• osaa rakentaa ja vahvistaa ammatillista verkostoaan
• tuntee ammatillisen verkostoitumisen perusteet verkossa
• hankkii tiedon sisältömarkkinoinnista ja erilaisista digitaalisista alustoista
Sisältö (OJ)
Tämä opintojakso käsittelee seuraavia kuutta aihealuetta:
Henkilöbrändäyksen perusteet
Miten aloittaa henkilöbrändäys?
Kuinka rakentaa ammatillinen verkosto?
Kuinka suunnitella tavoitteellista viestintää verkossa?
Kuinka käyttää sisältömarkkinointistrategioita?
Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia alustoja?
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Opintojakso on hyväksytty kun opiskelija osoittaa hallitsevansa perusteet digitaalisesta henkilöbrändäyksestä ja osaa hyödyntää tietoa luodessaan omaa verkostoaan ja sisältömarkkinointia.
Aika ja paikka
1.8.2024-31.8.2025, itsenäinen ja itse aikataulutettu toteutus Moodlessa
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttejä tai uusintamahdollisuuksia, ei rajoituksia suorituspäivämäärissä, kunhan kaikki suoritukset on palautettu 31.8.2025 mennessä
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kurssi on hyväksytty, kun olet opiskellut kurssin materiaalit ja suorittanut Moodle-alustan tehtävät hyväksytysti, kurssin materiaaleja hyödyntäen.
Kurssi on hylätty, kun et ole opiskellut kurssin materiaaleja ja suorittanut Moodle-alustan tehtäviä hyväksytysti.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Videot, lukumateriaalit ja verkkomateriaalit
Oppimateriaalit
Oppimateriaalit julkaistaan Moodle-alustalla. Osa materiaaleista on englanninkielisiä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson suorittamiseen menee noin 24h
Sisällön jaksotus
Sisältö on jaoteltu neljään osioon
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei valinnaisia suoritustapoja
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei harjoittelu- ja työelämäyhteistyötä
Kansainvälisyys
Osa materiaaleista on englanniksi. Opintojakso on mahdollista suorittaa joko englanniksi tai suomeksi. Voit valita kielen Moodlessa.
Lisätietoja opiskelijoille
Moodlen osoite: https://moodle.tuni.fi/course/view.php?id=43923