Johdatus digimarkkinointiinLaajuus (1 op)
Tunnus: NN00HD32
Laajuus
1 op
Osaamistavoitteet
Opintojakso antaa yleiskuvan modernista digitaalisesta markkinoinnista. Kurssin aikana opit perusteet digitaalisen markkinoinnin strategiasta, markkinoinnin automatisoinnista sekä eri digitaalisten alustojen käytöstä markkinointitarkoituksiin.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• tietää perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista
• osaa kuvailla, mitä aiheita käsitellään digitaalisen markkinoinnin strategiassa
• tietää, miten asetetaan tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa
• omaa johdantotason tietämyksen digitaalisista alustoista ja automatisoinnista
• tietää perusteet digitaalisen markkinoinnin mittaamisesta
Sisältö
• Digitaalisen markkinoinnin perusteet
• Kuinka luoda digitaalinen markkinointistrategia?
• Miten asettaa tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa?
• Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja alustoja digitaalisen markkinoinnin tarkoituksiin?
• Miten hyödyntää markkinoinnin automatisointia ja aikatauluttaa julkaisuja?
• Miten mitata digitaalista markkinointia?
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hyväksytty: Kaikkien oppimistehtävien suorittaminen Moodlessa.
Hylätty: Kaikkien oppimistehtävien suorittamatta jättäminen Moodlessa.
Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 31.07.2025
Ajoitus
01.08.2024 - 31.08.2025
Laajuus
1 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
HUBS
Opetuskielet
- Suomi
- Englanti
Paikat
20 - 3000
Opettaja
- Miina Kivelä
Vastuuhenkilö
Miina Kivelä
Ryhmät
-
24CAMPUSONLINECAMPUSONLINE
-
VAPAAVapaasti valittavat opinnot
Tavoitteet (OJ)
Opintojakso antaa yleiskuvan modernista digitaalisesta markkinoinnista. Kurssin aikana opit perusteet digitaalisen markkinoinnin strategiasta, markkinoinnin automatisoinnista sekä eri digitaalisten alustojen käytöstä markkinointitarkoituksiin.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• tietää perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista
• osaa kuvailla, mitä aiheita käsitellään digitaalisen markkinoinnin strategiassa
• tietää, miten asetetaan tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa
• omaa johdantotason tietämyksen digitaalisista alustoista ja automatisoinnista
• tietää perusteet digitaalisen markkinoinnin mittaamisesta
Sisältö (OJ)
• Digitaalisen markkinoinnin perusteet
• Kuinka luoda digitaalinen markkinointistrategia?
• Miten asettaa tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa?
• Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja alustoja digitaalisen markkinoinnin tarkoituksiin?
• Miten hyödyntää markkinoinnin automatisointia ja aikatauluttaa julkaisuja?
• Miten mitata digitaalista markkinointia?
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty: Kaikkien oppimistehtävien suorittaminen Moodlessa.
Hylätty: Kaikkien oppimistehtävien suorittamatta jättäminen Moodlessa.
Arviointiasteikko
0-5