Siirry suoraan sisältöön

Johdatus digimarkkinointiinLaajuus (1 op)

Tunnus: NN00HD32

Laajuus

1 op

Osaamistavoitteet

Opintojakso antaa yleiskuvan modernista digitaalisesta markkinoinnista. Kurssin aikana opit perusteet digitaalisen markkinoinnin strategiasta, markkinoinnin automatisoinnista sekä eri digitaalisten alustojen käytöstä markkinointitarkoituksiin.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• tietää perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista
• osaa kuvailla, mitä aiheita käsitellään digitaalisen markkinoinnin strategiassa
• tietää, miten asetetaan tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa
• omaa johdantotason tietämyksen digitaalisista alustoista ja automatisoinnista
• tietää perusteet digitaalisen markkinoinnin mittaamisesta

Sisältö

• Digitaalisen markkinoinnin perusteet
• Kuinka luoda digitaalinen markkinointistrategia?
• Miten asettaa tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa?
• Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja alustoja digitaalisen markkinoinnin tarkoituksiin?
• Miten hyödyntää markkinoinnin automatisointia ja aikatauluttaa julkaisuja?
• Miten mitata digitaalista markkinointia?

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty: Kaikkien oppimistehtävien suorittaminen Moodlessa.

Hylätty: Kaikkien oppimistehtävien suorittamatta jättäminen Moodlessa.

Ilmoittautumisaika

01.08.2024 - 31.07.2025

Ajoitus

01.08.2024 - 31.08.2025

Laajuus

1 op

Virtuaaliosuus

1 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

HUBS

Opetuskielet
  • Suomi
  • Englanti
Paikat

20 - 3000

Opettaja
  • Miina Kivelä
Vastuuhenkilö

Miina Kivelä

Ryhmät
  • 24CAMPUSONLINE
    CAMPUSONLINE
  • VAPAA
    Vapaasti valittavat opinnot

Tavoitteet (OJ)

Opintojakso antaa yleiskuvan modernista digitaalisesta markkinoinnista. Kurssin aikana opit perusteet digitaalisen markkinoinnin strategiasta, markkinoinnin automatisoinnista sekä eri digitaalisten alustojen käytöstä markkinointitarkoituksiin.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• tietää perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista
• osaa kuvailla, mitä aiheita käsitellään digitaalisen markkinoinnin strategiassa
• tietää, miten asetetaan tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa
• omaa johdantotason tietämyksen digitaalisista alustoista ja automatisoinnista
• tietää perusteet digitaalisen markkinoinnin mittaamisesta

Sisältö (OJ)

• Digitaalisen markkinoinnin perusteet
• Kuinka luoda digitaalinen markkinointistrategia?
• Miten asettaa tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa?
• Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja alustoja digitaalisen markkinoinnin tarkoituksiin?
• Miten hyödyntää markkinoinnin automatisointia ja aikatauluttaa julkaisuja?
• Miten mitata digitaalista markkinointia?

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Hyväksytty: Kaikkien oppimistehtävien suorittaminen Moodlessa.

Hylätty: Kaikkien oppimistehtävien suorittamatta jättäminen Moodlessa.

Arviointiasteikko

0-5