Siirry suoraan sisältöön

Game Design (5op)

Toteutuksen tunnus: IM00CV77-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
30.05.2019 - 01.09.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2019 - 30.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
TAMK Mediapolis
Opetuskielet
englanti
Paikat
10 - 30
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
Opettajat
Pasi Pekkanen
Gareth Noyce
Vastuuhenkilö
Pasi Pekkanen
Ryhmät
18TIKOGAME
18 Tietojenkäsittely, Game Development suuntautumispolku
Opintojakso
IM00CV77

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Student is able to:
- design a simple board game with one unique mechanic
- identify and discuss a range of game mechanics in PC/Console games
- pitch a game concept
- take existing game and discuss changes to design for monetisation and publishing

Sisältö (Opintojakso)

Game analysis, Game Design, Game mechanics, Game controls, Game monetisation, Pitching

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

None

Aika ja paikka

Workshop weeks, w38, w44, w50

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Personal course activity: 50 %.
Assignments: 50 %

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Lectures, assignments,

Oppimateriaalit

Tabula

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Workshop

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Gareth Noyce, Triple Eh

Kansainvälisyys

Game Designer and Producer Gareth Noyce from UK and founder in Triple Eh is one of the teachers of the course. That is why the game ideas and concepts are written in English.

Lisätiedot

Aimed for Game Academy students.

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student can design a simple board game with one unique mechanic
Student is able to identify a basic game mechanics

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student can identify and discuss a range of game mechanics in PC/Console games

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student can pitch a game concept
Student can take existing game and discuss changes to design for monetisation and publishing

Siirry alkuun