Siirry suoraan sisältöön

Dataohjautuva markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10056-MAR002AS2A-3022

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.06.2025 - 15.08.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
18.08.2025 - 10.10.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Laajuus
5 op
Korkeakoulu
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 5

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa - dataohjautuvan markkinoinnin keskeiset käsitteet, käytännöt ja järjestelmät - kuvata miten digikanavissa (kotisivut, hakukoneet ja somekanavat) kertynyttä kävijätietoa voidaan analysoida ja hyödyntää markkinoinnissa asiakasymmärryksen ja päätöksenteon tukena - suunnitella personoitua markkinointia kerätyn tiedon perusteella sekä asettaa tavoitteita ja mittareita - huomioida vastuullisuuden, kestävä kehityksen ja eettisyyden datan käsittelyssä.

Sisältö (Opintojakso)

- tiedon merkitys ja käyttäminen markkinoinnin kehittämisessä sekä markkinointitutkimuksessa - tiedolla johtaminen markkinoinnissa  - tekoäly, automatisaatio ja robotiikka osana markkinointia - dataohjautuvan digitaalisen markkinoinnin perusteet

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

Lähtötaso: Asiakasymmärrys ja markkinointi sekä Asiakaskokemus ja myynti . Opintojakso kuuluu tradenomitutkinnon markkinoinnin ja viestinnän suuntautumiseen.

Arviointiasteikko

H-5

Oppimateriaalit

- Ohjaajien luentomateriaalit ja tehtävät - Aiheeseen liittyvä kirjallisuus - Muu aiheeseen liittyvä materiaali

Siirry alkuun