Branding and sales skills (5 cr)
Code: C-02631-KUVI3-3003
General information
- Enrolment period
- 01.04.2024 - 15.12.2024
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2025 - 04.05.2025
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Institution
- HUMAK University of Applied Sciences, Paikkaan sitomaton
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 50
- Course
- C-02631-KUVI3
Objectives (course unit)
Students - understand the significance, impact and premises of a brand - are familiar with the basic principles and practices of sales and advocacy - know how to act in negotiation and sales situations - can utilize digital communication channels from the sales perspective.
Content (course unit)
- introduction to branding, image marketing and advocacy - basics of sales and interaction competence - brand management, risk management, crisis communication - sales situations, negotiation skills and sales closure - business collaboration project - making a social media video from a sales perspective
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Verkko-opetus Itsenäinen työskentely Opintojakso edellyttää osallistumista opetukseen. Opetusta ei taltioida. Opetusmenetelminä itsenäinen työskentely, ryhmätyöt, webinaarit.
Learning materials
Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit
Further information
Opi hallitsemaan brändin voima! Tällä opintojaksolla pureudut brändin merkitykseen, vaikutuksiin ja perusteisiin. Opit myynnin ja vaikuttamisen perusteet sekä erilaisten neuvottelu- ja myyntitilanteiden hallinnan. Lisäksi hyödynnät digitaalisen viestinnän kanavia myynnin näkökulmasta. Olit sitten brändityön, markkinoinnin tai myynnin ammattilainen tai vasta-alkaja, tämä opintojakso tarjoaa sinulle arvokasta oppia. Liity mukaan ja vahvista osaamistasi! Opintojakson suorittaminen hyväksytysti edellyttää aktiivista osallistumista lähi- ja/tai verkko-opetukseen. Opetuskertojen määrä ja ajankohta on etukäteen nähtävillä lukkarikoneessa.