Markkinointia käytännössä (verkko) (5 op)
Toteutuksen tunnus: C-02631-KUVI1-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2023 - 31.12.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.01.2024 - 31.05.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Korkeakoulu
- Humanistinen ammattikorkeakoulu
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 50
- Opintojakso
- C-02631-KUVI1
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija - Tuntee markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tietää, kuinka niitä käytetään. - Ymmärtää ammattialansa markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat. - Osaa laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärtää toimenpiteiden kulurakenteen. - Osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointia.
Sisältö (Opintojakso)
Markkinoinnin lähtökohdat: - markkinointikanavat - markkinoinnin suunnittelu - kv-markkinointi - markkinoinnin etiikka - digitaalinen ja some-markkinointi - markkinointiprojekti.
Arviointiasteikko
0-5
Oppimateriaalit
Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakson suoritettuasi tunnet markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tiedät, kuinka niitä käytetään. Ymmärrät ammattialasi markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat, osaat laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärrät toimenpiteiden kulurakenteen. Opit suunnittelemaan ja toteuttamaa markkinointia. Opintojakso sopii kaikille, jotka tarvitsevat perustiedot käytännönläheisestä markkinoinnista.Opintojakson suoritettuasi tunnet markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tiedät, kuinka niitä käytetään. Ymmärrät ammattialasi markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat, osaat laatia markkinointisuunnitelman ja ymmärrät toimenpiteiden kulurakenteen. Opit suunnittelemaan ja toteuttamaa markkinointia. Opintojakso sopii kaikille, jotka tarvitsevat perustiedot käytännönläheisestä markkinoinnista.Opintojakson suoritettuasi tunnet markkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin eri kanavat ja tiedät, kuinka niitä käytetään. Ymmärrät ammattialasi markkinoinnin erityispiirteet, merkityksen, mahdollisuudet ja toimintatavat, 5 op:n opintojakso muodostuu kahdesta osasta: Markkinoinnin lähtökohdat 3 op Markkinointiprojekti 2 op