Skip to main content

Keys to Successful Exhibition Planning (5cr)

Code: C-02536-AV00AG80-3013

General information


Enrolment period
11.08.2025 - 05.09.2025
Registration for introductions has not started yet.
Timing
24.09.2025 - 10.12.2025
The implementation has not yet started.
Credits
5 cr
Institution
Centria University of Applied Sciences, Centria eKampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 20

Objectives (course unit)

Kurssin suoritettuaan opiskelija hallitsee messuihin liittyvän peruskäsitteistön ja messuihin liittyvät keskeiset tietolähteet. Opiskelija tunnistaa messuprojektin kolme tärkeää vaihetta sisältöineen ja osaa tehdä niihin liittyviä suunnitelmia. Opiskelija ymmärtää messujen moninaisuuden ja hyödynnettävyyden osana yrityksen muuta markkinointia. Kurssin myötä opiskelija voi kerryttää kokemusta laaja-alaisesti mm. liiketoimintaosaamisesta, projektitoiminnasta, asiakaslähtöisyydestä, innovatiivisuudesta, kansainvälisyydestä, yrityskentässä toimimisesta, talouden suunnittelusta ja seurannasta, viestinnästä ja markkinoinnista.

Content (course unit)

Kurssi sisältää aihepiiriin liittyvän teoria- ja kirjallisuuskatsauksen, jonka lisäksi opiskelija suunnittelee yrityksen messuprojektin (suunnittelu, toteutus, seuranta). Opetus tapahtuu oppimisympäristössä täysin verkkomuotoisena sisältäen mm. luettavaa materiaalia, videoita, harjoituksia ja reflektointia. Jokainen opiskelija voi suorittaa opinnot annetun aikataulun puitteissa itsenäisesti. Ohjausta on saatavilla oppimisympäristön viestimien kautta ja sähköpostilla ohjaajalta.

Location and time

Opintojakso toteutuu 100 % verkko-opintoina.

Assessment scale

Passed/Failed

Learning materials

Oppimateriaali löytyy opintojakson itslearning-työtilasta.

Student workload

5 opintopistettä vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä.

Further information

Opiskelu tapahtuu itslearning-oppimisympäristössä, joka on Centrian käyttämä digitaalinen oppimisympäristö. Opiskelija tarvitsee tietokoneen ja toimivan verkkoyhteyden.

Go back to top of page