Tuloksellinen asiakkuus (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3H00GN76-3012
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 20.09.2025 - 19.10.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 20.10.2025 - 31.12.2025
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Entrepreneurship and Team Leadership (Proakatemia)
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in International Business
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
- Bachelor's Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
- Opettajat
- Cristian Burr Raty
- Salla Nieminen
- Vastuuhenkilö
- Salla Nieminen
- Ryhmät
-
25ENTREEntrepreneurship and Team Leadership, syksy 2025
- Luokittelu
- CONTACT
- Opintojakso
- 3H00GN76
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojakson tavoitteena on nostaa asiakaan kohtaaminen ja tarpeet keskiöön, jotta liiketoiminnan on mahdollista olla tuloksellista ja kestävää.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- ymmärtää viestinnän ja asiakkuudenhallinnan merkityksen ja periaatteet menestyksellisessä liiketoiminnassa.
- osaa tehdä ja hyödyntää laskelmia tuloksen saavuttamiseksi.
Sisältö (Opintojakso)
Mikä on asiakas- ja kriisiviestinnän rooli liiketoiminnassa?
Miksi asiakaslähtöistä markkinointia tarvitaan digitaalisessa maailmassa?
Miten talousmatematiikkaa hyödynnetään liiketoiminnassa?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
Opiskelija tunnistaa asiakkuudenhallinnan tärkeyden ja toimintatavat. Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden elementit viestinnässä. Hän suoriutuu keskeisimpien matemaattisten laskelmien teosta. Hän osallistuu työn tekemiseen toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
Opiskelija jäsentää asiakkuudenhallinnan prosessin ja menetelmiä. Hän toteuttaa asiakaslähtöistä markkinointia ja viestintää valiten sopivat kanavat ja sisällöt. Hän ratkaisee matemaattisia ongelmia. Opiskelija toimii aktiivisesti toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia asiakkuudenhallinnan toimintatapoja. Hän pystyy ennakoimaan, suunnittelemaan ja toteuttamaan asiakaslähtöistä viestintää ja markkinointia. Hän yhdistää matemaattisia laskelmia ammatilliseen kontekstiin. Opiskelija ottaa sitoutuneesti vastuuta työn tekemisestä toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointiasteikko
0-5