Siirry suoraan sisältöön

Tuloksellinen asiakkuus (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3H00GN76-3012

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.09.2025 - 19.10.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
20.10.2025 - 31.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Entrepreneurship and Team Leadership (Proakatemia)
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
Bachelor's Degree Programme in International Business
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
Bachelor's Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Opettajat
Cristian Burr Raty
Salla Nieminen
Vastuuhenkilö
Salla Nieminen
Ryhmät
25ENTRE
Entrepreneurship and Team Leadership, syksy 2025
Luokittelu
CONTACT
Opintojakso
3H00GN76

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojakson tavoitteena on nostaa asiakaan kohtaaminen ja tarpeet keskiöön, jotta liiketoiminnan on mahdollista olla tuloksellista ja kestävää.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- ymmärtää viestinnän ja asiakkuudenhallinnan merkityksen ja periaatteet menestyksellisessä liiketoiminnassa.
- osaa tehdä ja hyödyntää laskelmia tuloksen saavuttamiseksi.

Sisältö (Opintojakso)

Mikä on asiakas- ja kriisiviestinnän rooli liiketoiminnassa?
Miksi asiakaslähtöistä markkinointia tarvitaan digitaalisessa maailmassa?
Miten talousmatematiikkaa hyödynnetään liiketoiminnassa?

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija tunnistaa asiakkuudenhallinnan tärkeyden ja toimintatavat. Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden elementit viestinnässä. Hän suoriutuu keskeisimpien matemaattisten laskelmien teosta. Hän osallistuu työn tekemiseen toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija jäsentää asiakkuudenhallinnan prosessin ja menetelmiä. Hän toteuttaa asiakaslähtöistä markkinointia ja viestintää valiten sopivat kanavat ja sisällöt. Hän ratkaisee matemaattisia ongelmia. Opiskelija toimii aktiivisesti toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia asiakkuudenhallinnan toimintatapoja. Hän pystyy ennakoimaan, suunnittelemaan ja toteuttamaan asiakaslähtöistä viestintää ja markkinointia. Hän yhdistää matemaattisia laskelmia ammatilliseen kontekstiin. Opiskelija ottaa sitoutuneesti vastuuta työn tekemisestä toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.

Arviointiasteikko

0-5

Siirry alkuun