Skip to main content

Expert as a Customer Server 1 (10 cr)

Code: NA00FU96-3003

General information


Enrolment period
02.07.2024 - 31.07.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2024 - 11.12.2024
Implementation has ended.
Credits
10 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
TAMK Languages and Communication
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Person in charge
Minna Nurminen
Course
NA00FU96

Objectives (course unit)

Opiskelija
- tietää ammattialan arvot ja eettiset periaatteet sekä osaa kuvata niiden merkityksen ja toimia niiden mukaan
- ymmärtää tiedonhallinnan ja kirjaamisen merkityksen
- tietää organisaation perustehtävän ja asiakkuudet
- osaa tunnistaa organisaation tehtäväkuvat ja johtamiskulttuurin piirteitä
- osaa toimia vastuullisesti suhteessa organisaatioon/toimintaympäristöön ja tiimiin
- osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida toimintaa/projektin/palvelun yhteistyössä työelämän kanssa
- osaa tunnistaa organisaation toimintaan liittyvät ilmiöt ja peruskäsitteistöä
- osaa toimia ammatillisessa ja osallistavassa vuorovaikutussuhteessa

Content (course unit)

Mikä on organisaation/toimintaympäristön tehtävä ja miten se tuottaa arvoa ja kenelle?
Mikä on ammattialan arvopohja ja eettiset periaatteet?
Miten asiantuntijat ja johtajat toimivat työelämässä?
Millaiset tekijät vaikuttavat yhteistyöhön työelämän organisaatioissa/toimintaympäristössä?
Millaisia tehtävänkuvia organisaatiossa/toimintaympäristössä on?
Millainen johtamiskulttuuri organisaatiossa/ toimintaympäristössä on?
Miten toimin vastuullisesti?
Miten sitoudun ammatillisesti organisaation/toimintaympäristön toimintaan?
Miten tuotan tietoa organisaation/toimintaympäristön päätöksentekoa ja kehittämistä varten?

Assessment criteria, pass/fail (course unit)

Hyväksytty:
Opiskelija
- osoittaa saavuttaneensa opintojakson tavoitteet jäsentäen asioita suhteessa toisiinsa
- osaa toimia suunnitelmallisesti ja ratkaisulähtöisesti perustellen soveltuvimman menettelyntavan valinnan
- osaa reflektoida omaa toimintaansa, osaamistaan ja kehittämisen kohteita myös saamansa palautteen pohjalta
- osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan
- ottaa vastuuta ja sitoutuu oman toiminnan lisäksi myös asiakastyöhön sekä tiimin ja organisaation toimintaan alalle tärkeiden toimintapojen mukaisesti.
- hallitsee ammttitermejä ja osaa viestiä asiakaslähtöisesti ammatillisessa vuorovaikutuksessa.

Hylätty:
Opiskelija
- ei kykene osoittamaan opintojakson tavoitteiden saavuttamista
- ei kykene suunnitelmalliseen työskentelyyn
- ei pysty vastuulliseen yhteistyöhön omia vuorovaikutustaitojaan kehittäen
- ei pysty reflektoimaan omaa toimintaansa, osaamistaan tai kehittämisen kohteitaan
- ei ota ammatillista vastuuta toiminnastaan asiakastyössä, tiimissä tai organisaatiossa.

Location and time

Syksy 2024

Exam schedules

Ei tenttiä

Assessment methods and criteria

Arvioinnin perystana olevien tehtävien hyväksytysti suorittaminen
- Ohjelmointitehtävä
- Liiketoimintamallinnus
- Yritystilanneanalyysi
- Yritysvierailuraportti
- Kohtaamispaikkakäynnit
- AV-tuotoksen suunnitelman suunnitelma
- AV-tuotoksen suunnitelma
- Projektisuunnitelma
- Projektiraportti

Assessment scale

Pass/Fail

Teaching methods

Kontaktiopetus
Yritysvierailut
Itsenäiset tehtävät
Kohtaamispaikka harjoittelu
Pjoektityöskentely

Learning materials

Opettajien jakama materiaalia Temsissä ja Moodlessa

Student workload

Opiskelijan työtä 270 h, josta
- 108 h tradenomi ja IT-tradenomi tutkintoihin tutustumista tehtävineen
- 108 h medianomi ja sosionomi tutkintoihin tutustumista tehtävineen
- 54 h projektityöskentelyä

Content scheduling

1. periodi tradenomi ja IT-tradenomi
2. periodi medianomi ja sosionomi
Projektityöskentely 1. ja 2. periodi

Completion alternatives

Ei valinnaista suoritustapaa.

Practical training and working life cooperation

Yritysvierailut ja kohtaamispaikkakäynnit

International connections

KV-lähteet

Go back to top of page