Henkilöbrändäys ja sosiaalinen myynti (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3H00FV84-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 31.12.2024
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Pietro Albanese
Ryhmät
-
22ALITAVLiiketalouden tutkinto-ohjelma 2022, Monimuoto, Virrat
Tavoitteet (OJ)
Opiskelija
- osaa hyödyntää digitaalisen henkilöbrändäyksen tekniikoita ja teoriaan työnhaussa tai omassa yritystoiminnassaan
- osaa kommunikoida digitaalisissa kanavissa erilaisten sisältöjen avulla omaa ammatillista osaamistaan
- osaa suunnitella ja toteuttaa tavoitteellista, ammatillista verkkoviestintää
- osaa hyödyntää erilaisia digitaalisia alustoja ja somekanavia omalle henkilöbrändilleen sopivalla tavalla
- osaa rakentaa tavoitteellisesti omaa ammatillista verkostoaan digitaalisessa viestintäympäristössä
Sisältö (OJ)
Mitä digitaalinen henkilöbrändäys on?
Mitä sosiaalinen myynti on?
Miten digitaalisia alustoja ja sosiaalisen median kanavia voi hyödyntää ammatillisesti?
Miten omaa verkostoa rakennetaan tavoitteellisesti ja tuloksellisesti viestinnän avulla?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
Opiskelija tuntee erilaisia henkilöbrändäyksen teorioita ja tekniikoita sekä tapoja toteuttaa sosiaalista myyntiä. Opiskelija osaa valmiiden materiaalien avulla tuoda esiin omaa ammatillista osaamistaan. Opiskelija tietää, miten omaa ammatillista verkostoa voi rakentaa ja miten digitaalisia alustoja voi hyödyntää henkilöbrändäykseen ja sosiaaliseen myyntiin.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
Opiskelija osaa soveltaa omaan ammatilliseen henkilöbrändiinsä erilaisia henkilöbrändäyksen teorioita ja tekniikoita sekä tapoja toteuttaa sosiaalista myyntiä. Opiskelija osaa toteuttaa sisältöjä, jotka kuvaavat hänen ammatillista osaamistaan, ja jakaa niitä laatimansa suunnitelman mukaisesti. Opiskelija osaa rakentaa omaa ammatillista verkostoaan digitaalisissa kanavissa. Opiskelija osaa erilaisia digitaalisia alustoja ja somekanavia henkilöbrändäyksessä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
Opiskelija osaa soveltaa omaan ammatilliseen henkilöbrändiinsä erilaisia henkilöbrändäyksen teorioita ja tekniikoita sekä tapoja toteuttaa sosiaalista myyntiä, ja osaa rakentaa niistä oman, erottuvan henkilöbrändin. Opiskelija osaa toteuttaa monipuolisia ja teknisesti taidokkaita sisältöjä, jotka kuvaavat hänen ammatillista osaamistaan laajasti. Opiskelija osaa jakaa sisältöjä oivaltavasti versioiden eri kanavissa ja sanoittaa tekemiään valintoja. Opiskelija osaa rakentaa suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti omaa ammatillista verkostoaan useissa erilaisissa digitaalisissa kanavissa. Opiskelija osaa hyödyntää monipuolisesti erilaisia digitaalisia alustoja ja somekanavia omalle henkilöbrändilleen sopivalla tavalla.
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Opiskelija ei ole osoittanut osaamistaan opintojakson tavoitteiden osoittamalla tavalla.
Arviointiasteikko
0-5