Markkinointi ja organisaatioviestintä (5op)
Toteutuksen tunnus: 3H00GO65-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2025 - 31.07.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2025 - 19.10.2025
- Toteutus on käynnissä.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalous
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in International Business
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
- Bachelor's Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
- Opettajat
- Niina Syrjälä
- Mari Touronen
- Mari Rytisalo
- Vastuuhenkilö
- Mari Rytisalo
- Ryhmät
-
25LIKO1Liiketalouden tutkinto-ohjelma 2025, nuoret ryhmä 1
- Opintojakso
- 3H00GO65
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojakson tavoitteena on kiinnittää huomiota kohderyhmäajatteluun ja oppia käyttämään sen mukaisia markkinointi- ja viestintäkeinoja.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- tuntee markkinoinnin ja viestinnän peruskäsitteet.
- tietää, miten viestintää ja markkinointia tehdään ja mitataan.
- viestii tarkoituksenmukaisesti erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa.
Sisältö (Opintojakso)
Mikä on markkinoinnin rooli ja mitkä ovat sen keskeisimmät toimenpiteet liiketoiminnassa?
Miksi viestintä on tärkeää organisaatioissa?
Miten esiinnytään ja viestitään ammattimaisesti erilaisissa tilanteissa?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän osallistuu työn tekemiseen toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
Opiskelija jäsentää markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Opiskelija ymmärtää ne yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän toimii aktiivisesti toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia markkinoinnin ja viestinnän toteutustapoja. Hän pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan ammattimaista viestintää ja markkinointia kohderyhmän mukaisesti. Opiskelija ottaa sitoutuneesti vastuuta työn tekemisestä toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Markkinointi: Verkkotentti viikolla 41.
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Markkinointi: lähiopetus- ja etätunnit, harjoitukset ja tehtävät
Oppimateriaalit
Markkinointi: Löytyvät Moodlesta kurssin alkaessa
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Markkinointi: 2op
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Markkinointi: ei ole