Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi ja organisaatioviestintä (5op)

Toteutuksen tunnus: 3H00GO65-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2025 - 31.07.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2025 - 19.10.2025
Toteutus on käynnissä.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
englanti
Koulutus
Bachelor's Degree Programme in International Business
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Yrittäjyyden ja tiimijohtamisen tutkinto-ohjelma
Bachelor's Degree Programme in Entrepreneurship and Team Leadership
Opettajat
Niina Syrjälä
Mari Touronen
Mari Rytisalo
Vastuuhenkilö
Mari Rytisalo
Ryhmät
25LIKO1
Liiketalouden tutkinto-ohjelma 2025, nuoret ryhmä 1
Opintojakso
3H00GO65

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojakson tavoitteena on kiinnittää huomiota kohderyhmäajatteluun ja oppia käyttämään sen mukaisia markkinointi- ja viestintäkeinoja.

Opintojakson suoritettuaan opiskelija​
- tuntee markkinoinnin ja viestinnän peruskäsitteet​.
- tietää, miten viestintää ja markkinointia tehdään ja mitataan.
- viestii tarkoituksenmukaisesti erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa.​

Sisältö (Opintojakso)

Mikä on markkinoinnin rooli ja mitkä ovat sen keskeisimmät toimenpiteet liiketoiminnassa?
Miksi viestintä on tärkeää organisaatioissa?
Miten esiinnytään ja viestitään ammattimaisesti erilaisissa tilanteissa?

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän osallistuu työn tekemiseen toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija jäsentää markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Opiskelija ymmärtää ne yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän toimii aktiivisesti toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia markkinoinnin ja viestinnän toteutustapoja. Hän pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan ammattimaista viestintää ja markkinointia kohderyhmän mukaisesti. Opiskelija ottaa sitoutuneesti vastuuta työn tekemisestä toteutukselle valitussa oppimisympäristössä.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Markkinointi: Verkkotentti viikolla 41.

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Markkinointi: lähiopetus- ja etätunnit, harjoitukset ja tehtävät

Oppimateriaalit

Markkinointi: Löytyvät Moodlesta kurssin alkaessa

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Markkinointi: 2op

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Markkinointi: ei ole

Siirry alkuun