Siirry suoraan sisältöön

Game Camp Advanced (10 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00FA34-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.01.2025 - 30.06.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.06.2025 - 31.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Laajuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Pasi Pekkanen
Vastuuhenkilö
Pasi Pekkanen
Ryhmät
24TIKO1
Tietojenkäsittely 2024, valmennusryhmä 1
24TIKO2
Tietojenkäsittely 2024, valmennusryhmä 2
23TIKOOT2
2023 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
22TIKOOT1
22 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
23TIKOGAME
23 Tietojenkäsittely, Game Production opintosuunta
22TIKOOT2
22 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
22TIKOGAME
22 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
24TIKO3
Tietojenkäsittely 2024, valmennusryhmä 3
23TIKOOT1
2023 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
Luokittelu
BLENDED
Opintojakso
4A00FA34

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija työskentelee osana pelikehitysryhmää ja hallita peliprojektin laajuutta annetun määräajan puitteissa sekä osaa analysoida ryhmän työprosessia ja työn tuloksia. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja testata peliä, jossa on yksi tai useampi taso, ja käyttää tuotannonhallintajärjestelmää.

Sisältö (Opintojakso)

Peliprojekti,
tiimityö,
pelin julkaisu,
scope.

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

Game Camp

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)

Opiskelija osaa julkaista pelin osana pelikehitystiimiä.
Opiskelija osaa peliprojektiin liittyvän projektinhallinnan perusteet.
Opiskelija osaa tunnistaa eri roolit pelien kehittämis- ja tuotantotiimissä.
Tiimi julkaisee blogikirjoituksen ja oppimispäiväkirjan.

Aika ja paikka

1.6. - 31.7. Ma - pe 9 - 15
Online / GameStudio

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttiä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Suomeksi
Itsenäinen opiskelu, ryhmätyöskentely, projektityöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

10op, noin 270 tuntia.
10 vko, noin 27h/vko.

Sisällön jaksotus

vko 1-5: pienpeliprojektit (1 peli/vko)
vko 6-10: Julkaistavan pelin toteuttaminen
Mahdollisuus tiimikohtaiseen räätölöintiin

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.

Siirry alkuun