Game Camp (10 op)
Toteutuksen tunnus: 4A00FA33-3005
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
31.03.2024 - 15.06.2024
Ajoitus
01.06.2024 - 31.07.2024
Laajuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Pasi Pekkanen
Ryhmät
-
23TIKOTietojenkäsittely 2023, nuoret
-
23TIKO1Tietojenkäsittely 2023, valmennusryhmä 1
-
23TIKO2Tietojenkäsittely 2023, valmennusryhmä 2
-
23TIKO3Tietojenkäsittely 2023, valmennusryhmä 3
-
21TIKOOT221 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
-
21TIKOOT121 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
-
22TIKOOT122 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
-
21TIKOGAME21 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
-
22TIKOOT222 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
-
22TIKOGAME22 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Tavoitteet (OJ)
Opiskelija työskentelee osana pelikehitysryhmää ja hallita peliprojektin
laajuutta annetun määräajan puitteissa sekä osaa analysoida ryhmän työprosessia ja työn tuloksia. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja testata peliä, jossa on yksi tai useampi taso, ja käyttää tuotannonhallintajärjestelmää.
Sisältö (OJ)
Peliprojekti,
tiimityö,
pelin julkaisu,
scope.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Opiskelija osaa julkaista pelin osana pelikehitystiimiä.
Opiskelija osaa peliprojektiin liittyvän projektinhallinnan perusteet.
Opiskelija osaa tunnistaa eri roolit pelien kehittämis- ja tuotanto-tiimissä.
Tiimi julkaisee blogikirjoituksen ja oppimispäiväkirjan.
Arviointiasteikko
0-5