Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi ja organisaatioviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3H00GN69-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.07.2024 - 30.08.2024

Ajoitus

01.08.2024 - 31.12.2024

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Liiketalouden tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Lotta Markkula
  • Niina Syrjälä
  • Mari Rytisalo

Vastuuhenkilö

Mari Rytisalo

Ryhmät

  • 24LIKO2
    Liiketalous 2024, päivätoteutus ryhmä 2

Tavoitteet (OJ)

Opiskelija
- tuntee markkinoinnin ja viestinnän peruskäsitteet
- viestii tarkoituksenmukaisesti erilaisissa liiketoiminnan tilanteissa.

Sisältö (OJ)

Markkinoinnin perusteet
Liikeviestintä
Esiintymistaito

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

Opiskelija tunnistaa markkinoinnin ja viestinnän perusperiaatteet. Opiskelija ymmärtää ne yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän suoriutuu keskeisimmistä ammatillisista kirjoitus- ja esiintymistilanteista. Hän osallistuu työn tekemiseen oppimisympäristössä.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

Opiskelija jäsentää markkinoinnin ja viestinnän välineet yrityksen kilpailukeinojen kontekstissa. Hän toteuttaa kirjallista ja suullista viestintää ja valitsee sopivan esitystyylin. Opiskelija toimii aktiivisesti tiimin jäsenenä oppimisympäristössä.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

Opiskelija pystyy analysoimaan erilaisia markkinoinnin ja viestinnän toteutustapoja. Hän pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan ammattimaista viestintää ja markkinointia kohderyhmän mukaisesti. Opiskelija on erittäin motivoitunut, ottaa sitoutuneesti vastuuta omasta ja tiimin suoriutumisesta oppimisympäristössä.

Arviointiasteikko

0-5