Siirry suoraan sisältöön

Game Camp (10 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00FA33-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.03.2023 - 16.06.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.06.2023 - 31.07.2023
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
10 op
Virtuaaliosuus
10 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
englanti
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Pasi Pekkanen
Vastuuhenkilö
Pasi Pekkanen
Ryhmät
21TIKOOT2
21 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
21TIKOOT1
21 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
22TIKO
Tietojenkäsittely 2022, nuoret
22TIKO2
Tietojenkäsittely 2022, valmennusryhmä 2
22TIKO1
Tietojenkäsittely 2022, valmennusryhmä 1
21TIKOGAME
21 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
22TIKO3
Tietojenkäsittely 2022, valmennusryhmä 3
Luokittelu
SELF LEARNING
Opintojakso
4A00FA33

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija työskentelee osana pelikehitysryhmää ja hallita peliprojektin
laajuutta annetun määräajan puitteissa sekä osaa analysoida ryhmän työprosessia ja työn tuloksia. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja testata peliä, jossa on yksi tai useampi taso, ja käyttää tuotannonhallintajärjestelmää.

Sisältö (Opintojakso)

Peliprojekti,
tiimityö,
pelin julkaisu,
scope.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)

Opiskelija osaa julkaista pelin osana pelikehitystiimiä.
Opiskelija osaa peliprojektiin liittyvän projektinhallinnan perusteet.
Opiskelija osaa tunnistaa eri roolit pelien kehittämis- ja tuotanto-tiimissä.
Tiimi julkaisee blogikirjoituksen ja oppimispäiväkirjan.

Aika ja paikka

1.6. - 31.7. Ma - pe 9 - 15
Online / GameStudio

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttiä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Itsenäinen opiskelu, ryhmätyöskentely, projektityöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

10op, noin 270 tuntia.
10 vko, noin 27h/vko.

Sisällön jaksotus

vko 1-5: pienpeliprojektit (1 peli/vko)
vko 6-10: Julkaistavan pelin toteuttaminen
Mahdollisuus tiimikohtaiseen räätölöintiin

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.

Siirry alkuun