Siirry suoraan sisältöön

Game Camp (10 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00FA33-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.03.2023 - 16.06.2023

Ajoitus

01.06.2023 - 31.07.2023

Laajuus

10 op

Virtuaaliosuus

10 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tietojenkäsittely

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet

  • Suomi
  • Englanti

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Pasi Pekkanen

Vastuuhenkilö

Pasi Pekkanen

Ryhmät

  • 21TIKOOT2
    21 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
  • 21TIKOOT1
    21 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
  • 22TIKO
    Tietojenkäsittely 2022, nuoret
  • 22TIKO2
    Tietojenkäsittely 2022, valmennusryhmä 2
  • 22TIKO1
    Tietojenkäsittely 2022, valmennusryhmä 1
  • 21TIKOGAME
    21 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
  • 22TIKO3
    Tietojenkäsittely 2022, valmennusryhmä 3

Tavoitteet (OJ)

Opiskelija työskentelee osana pelikehitysryhmää ja hallita peliprojektin
laajuutta annetun määräajan puitteissa sekä osaa analysoida ryhmän työprosessia ja työn tuloksia. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja testata peliä, jossa on yksi tai useampi taso, ja käyttää tuotannonhallintajärjestelmää.

Sisältö (OJ)

Peliprojekti,
tiimityö,
pelin julkaisu,
scope.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Opiskelija osaa julkaista pelin osana pelikehitystiimiä.
Opiskelija osaa peliprojektiin liittyvän projektinhallinnan perusteet.
Opiskelija osaa tunnistaa eri roolit pelien kehittämis- ja tuotanto-tiimissä.
Tiimi julkaisee blogikirjoituksen ja oppimispäiväkirjan.

Aika ja paikka

1.6. - 31.7. Ma - pe 9 - 15
Online / GameStudio

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttiä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Itsenäinen opiskelu, ryhmätyöskentely, projektityöskentely

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

10op, noin 270 tuntia.
10 vko, noin 27h/vko.

Sisällön jaksotus

vko 1-5: pienpeliprojektit (1 peli/vko)
vko 6-10: Julkaistavan pelin toteuttaminen
Mahdollisuus tiimikohtaiseen räätölöintiin

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.