Ala tutuksi ! (10 op)
Toteutuksen tunnus: 8T00DQ52-3010
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2023 - 31.08.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2023 - 23.10.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 10 op
- Virtuaaliosuus
- 8 op
- TKI-osuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Restonomi
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 50
- Koulutus
- Palveluliiketoiminnan tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Marja-Liisa Timperi
- Sami Salonen
- Vastuuhenkilö
- Sami Salonen
- Ryhmät
-
23MRESTOPalveluliiketoiminta, monimuotototeutus, syksy 2023
- Luokittelu
- BLENDED
- Opintojakso
- 8T00DQ52
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija osaa
- rakentaa käsityksen toimialasta, sen historiasta ja tulevaisuuden näkymistä
- havainnoimalla tunnistaa toimialan keskeiset elementit (hygienia ja puhtaus, tuotekehitys, ravitsemus, ihmisyys ja ruokakulttuuri)
- rakentaa oman käsityksensä tomialan kehittämisestä
Sisältö (Opintojakso)
MITÄ osaamista ravitsemis- ja palvelualalla tarvitaan tänä päivänä?
MIKSI vieraanvaraisuus on oleellinen osa palvelua?
MITEN voin kehittyä hyväksi asiakaspalvelijaksi?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
Opiskelija osaa tunnistaa ja määritellä toimialan erityispiirteitä.
Opiskelija suoriutuu annetuista tehtävistä tiimityöskentelyn avulla.
Opiskelija ottaa vastuun omasta toiminnastaan. Opiskelija tunnistaa vuorovaikutustaitonsa. Opiskelija osaa antaa ja vastaanottaa palautetta.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
Opiskelija osaa vertailla ja jäsentää toimialan erityispiirteitä.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan. Opiskelija osaa antaa ja vastaanottaa palautetta aktiivisesti ja rakentavasti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
Opiskelija osaa analysoida laaja-alaisesti toimialaa ja toiminnan kehittämistarpeita. Opiskelija osa yhdistää esille tuodut asiat ammatilliseen kontekstiin.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti. Opiskelija kehittää sekä omaa että ryhmän vuorovaikutusta. Opiskelija osaa antaa ja vastaanottaa palautetta aktiivisesti ja rakentavasti.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Aktiivisuus sekä opintojakson tehtävien suorittaminen. Hyv.
Liikeidean arviointitehtävä 100%
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Kontaktiopetusta sekä verkkotapaamisia. Henkilökohtaisia kirjallisia tehtäviä sekä tiimityötä.
Oppimateriaalit
Opiskelumateriaali Moodlessa. Itsenäistä tiedonhakua.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
10 op. = 270h opiskelijatyötä. Kontaktiopetusta xh, itsenäsitä työskentelyä xh.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
AHOT portfoliotehtävällä
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Tutustuminen valittuun kohdeyritykseen
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija osaa tunnistaa ja määritellä toimialan erityispiirteitä.
Opiskelija suoriutuu annetuista tehtävistä tiimityöskentelyn avulla.
Opiskelija ottaa vastuun omasta toiminnastaan. Opiskelija tunnistaa vuorovaikutustaitonsa. Opiskelija osaa antaa ja vastaanottaa palautetta.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija osaa vertailla ja jäsentää toimialan erityispiirteitä.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan. Opiskelija osaa antaa ja vastaanottaa palautetta aktiivisesti ja rakentavasti.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
piskelija osaa analysoida laaja-alaisesti toimialaa ja toiminnan kehittämistarpeita. Opiskelija osa yhdistää esille tuodut asiat ammatilliseen kontekstiin.
Opiskelija osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti, joustavasti ja rakentavasti. Opiskelija kehittää sekä omaa että ryhmän vuorovaikutusta. Opiskelija osaa antaa ja vastaanottaa palautetta aktiivisesti ja rakentavasti.