Asiantuntija asiakaspalvelijana 1 (10 op)
Toteutuksen tunnus: NA00FU96-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.06.2022 - 31.01.2023
Ajoitus
01.08.2022 - 31.07.2023
Laajuus
10 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Avoin AMK
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 25
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
Opettaja
- Toni Pippola
- Mari Rytisalo
- Teppo Nuutinen
- Liiketalous Virtuaalihenkilö
- Helena Ruohotie
- Minna Nurminen
Vastuuhenkilö
Mari Rytisalo
Ryhmät
-
22AVOPEDAPSAvoinAMK, Monialainen verkostossa oppimisen polkuopinnot S2022
-
23KVETOVerkostoissa oppimisen ja osaamisen tutkinto-ohjelma
Tavoitteet (OJ)
Opiskelija
- tietää ammattialan arvot ja eettiset periaatteet sekä osaa kuvata niiden merkityksen ja toimia niiden mukaan
- ymmärtää tiedonhallinnan ja kirjaamisen merkityksen
- tietää organisaation perustehtävän ja asiakkuudet
- osaa tunnistaa organisaation tehtäväkuvat ja johtamiskulttuurin piirteitä
- osaa toimia vastuullisesti suhteessa organisaatioon/toimintaympäristöön ja tiimiin
- osaa suunnitella, toteuttaa ja arvioida toimintaa/projektin/palvelun yhteistyössä työelämän kanssa
- osaa tunnistaa organisaation toimintaan liittyvät ilmiöt ja peruskäsitteistöä
- osaa toimia ammatillisessa ja osallistavassa vuorovaikutussuhteessa
Sisältö (OJ)
Mikä on organisaation/toimintaympäristön tehtävä ja miten se tuottaa arvoa ja kenelle?
Mikä on ammattialan arvopohja ja eettiset periaatteet?
Miten asiantuntijat ja johtajat toimivat työelämässä?
Millaiset tekijät vaikuttavat yhteistyöhön työelämän organisaatioissa/toimintaympäristössä?
Millaisia tehtävänkuvia organisaatiossa/toimintaympäristössä on?
Millainen johtamiskulttuuri organisaatiossa/ toimintaympäristössä on?
Miten toimin vastuullisesti?
Miten sitoudun ammatillisesti organisaation/toimintaympäristön toimintaan?
Miten tuotan tietoa organisaation/toimintaympäristön päätöksentekoa ja kehittämistä varten?
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)
Hyväksytty:
Opiskelija
- osoittaa saavuttaneensa opintojakson tavoitteet jäsentäen asioita suhteessa toisiinsa
- osaa toimia suunnitelmallisesti ja ratkaisulähtöisesti perustellen soveltuvimman menettelyntavan valinnan
- osaa reflektoida omaa toimintaansa, osaamistaan ja kehittämisen kohteita myös saamansa palautteen pohjalta
- osaa toimia yhteistyössä vastuullisesti ja on valmis kehittämään vuorovaikutustaitojaan
- ottaa vastuuta ja sitoutuu oman toiminnan lisäksi myös asiakastyöhön sekä tiimin ja organisaation toimintaan alalle tärkeiden toimintapojen mukaisesti.
- hallitsee ammttitermejä ja osaa viestiä asiakaslähtöisesti ammatillisessa vuorovaikutuksessa.
Hylätty:
Opiskelija
- ei kykene osoittamaan opintojakson tavoitteiden saavuttamista
- ei kykene suunnitelmalliseen työskentelyyn
- ei pysty vastuulliseen yhteistyöhön omia vuorovaikutustaitojaan kehittäen
- ei pysty reflektoimaan omaa toimintaansa, osaamistaan tai kehittämisen kohteitaan
- ei ota ammatillista vastuuta toiminnastaan asiakastyössä, tiimissä tai organisaatiossa.
Arviointiasteikko
0-5