Moderni markkinointi ja projektinhallinta (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3H00EA28-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 07.06.2023 - 30.08.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2023 - 15.12.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalous ja media
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Pietro Albanese
- Vesa Vuorinen
- Vastuuhenkilö
- Pietro Albanese
- Ryhmät
-
23ALITALiiketalouden tutkinto-ohjelma 2023, Monimuoto, Myyntiosaaminen
- Luokittelu
- BLENDED
- Opintojakso
- 3H00EA28
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Kurssi toimii johdantona moderniin yritysmarkkinointiin. Opintojaksolla perehdytään markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan teorian ja käytännön avulla.
Opiskelija osaa
- markkinoinnin perusteet
- projektinhallinnan perusteet
- toimia projektiryhmässä
- suunnitella ja toteuttaa projektin
- kuvailla suullisen ja kirjallisen viestinnän osa-alueet yrityselämässä.
Sisältö (Opintojakso)
Mitä on moderni markkinointi?
Mihin yrityksessä tarvitaan markkinointia?
Mitkä ovat markkinoinnin kilpailukeinot?
Miten viestitään yrityselämässä?
Miten projektinhallinnan työkaluja hyödynnetään?
Miten projekti suunnitellaan ja toteutetaan?
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija osaa ratkaista aihealueeseen liittyviä käytännön ongelmia ja perustella ratkaisunsa. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa käytännön tilanteisiin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija pystyy ratkaisemaan ja analysoimaan aihepiiriin liittyviä käytännön ongelmia. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei ole tentti
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Luennot, harjoitus, projektityöskentely
Oppimateriaalit
Luennoilla jaettava ja caseen pohjautuva materiaali
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Case- ja rymätyöskentely pohjautuu todelliseen caseen.
Kansainvälisyys
Kv-yhteydet pohjautuvat valittuun caseen (mahdollisesti)
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija osaa ratkaista aihealueeseen liittyviä käytännön ongelmia ja perustella ratkaisunsa. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa käytännön tilanteisiin.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija pystyy ratkaisemaan ja analysoimaan aihepiiriin liittyviä käytännön ongelmia. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.