Siirry suoraan sisältöön

Game Camp Advanced (10 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00FA34-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

16.01.2022 - 31.05.2022

Ajoitus

01.06.2022 - 31.07.2022

Laajuus

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tietojenkäsittely

Toimipiste

TAMK Pääkampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Pasi Pekkanen

Vastuuhenkilö

Toni Männistö

Ryhmät

  • 20TIKOOT1
    20 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
  • 20TIKOOT2
    20 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
  • 20TIKOGAME
    20 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
  • 19TIKOOT
    19 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta
  • 19TIKOOT1
    19 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
  • 19TIKOOT2
    19 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
  • 19TIKOGAME
    19 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta

Tavoitteet (OJ)

Opiskelija työskentelee osana pelikehitysryhmää ja hallita peliprojektin laajuutta annetun määräajan puitteissa sekä osaa analysoida ryhmän työprosessia ja työn tuloksia. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja testata peliä, jossa on yksi tai useampi taso, ja käyttää tuotannonhallintajärjestelmää.

Sisältö (OJ)

Peliprojekti,
tiimityö,
pelin julkaisu,
scope.

Esitietovaatimukset (OJ)

Game Camp

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (OJ)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (OJ)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (OJ)

Opiskelija osaa julkaista pelin osana pelikehitystiimiä.
Opiskelija osaa peliprojektiin liittyvän projektinhallinnan perusteet.
Opiskelija osaa tunnistaa eri roolit pelien kehittämis- ja tuotantotiimissä.
Tiimi julkaisee blogikirjoituksen ja oppimispäiväkirjan.

Aika ja paikka

1.6.2020-31.7.2020, online

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttiä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Suomeksi
Itsenäinen opiskelu, ryhmätyöskentely, projektityöskentely

Oppimateriaalit

Moodle, Discord, Teams, Zoom

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

10op, noin 270 tuntia.
10 vko, noin 27h/vko.

Sisällön jaksotus

vko 1-5: pienpeliprojektit (1 peli/vko)
vko 6-10: Julkaistavan pelin toteuttaminen

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Neuvoteltavissa. Itsenäinen peliprojekti

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.