Game Camp (10op)
Toteutuksen tunnus: 4A00FA33-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 16.01.2022 - 31.05.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.06.2022 - 31.07.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tietojenkäsittely
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Pasi Pekkanen
- Vastuuhenkilö
- Toni Männistö
- Ryhmät
-
21TIKOTietojenkäsittely 2021, nuoret
-
20TIKOOT120 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
-
20TIKOOT220 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
-
20TIKOGAME20 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
- Opintojakso
- 4A00FA33
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija työskentelee osana pelikehitysryhmää ja hallita peliprojektin
laajuutta annetun määräajan puitteissa sekä osaa analysoida ryhmän työprosessia ja työn tuloksia. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja testata peliä, jossa on yksi tai useampi taso, ja käyttää tuotannonhallintajärjestelmää.
Sisältö (Opintojakso)
Peliprojekti,
tiimityö,
pelin julkaisu,
scope.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
-
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
-
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
-
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)
Opiskelija osaa julkaista pelin osana pelikehitystiimiä.
Opiskelija osaa peliprojektiin liittyvän projektinhallinnan perusteet.
Opiskelija osaa tunnistaa eri roolit pelien kehittämis- ja tuotanto-tiimissä.
Tiimi julkaisee blogikirjoituksen ja oppimispäiväkirjan.
Aika ja paikka
1.6.2022-31.7.2022
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Itsenäinen opiskelu, ryhmätyöskentely, projektityöskentely
Oppimateriaalit
Moodle, Discord, Teams, Zoom
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
10op, noin 270 tuntia.
10 vko, noin 27h/vko.
Sisällön jaksotus
vko 1-5: pienpeliprojektit (1 peli/vko)
vko 6-10: Julkaistavan pelin toteuttaminen
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Neuvoteltavissa. Itsenäinen peliprojekti
Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.