Siirry suoraan sisältöön

Game Camp (10op)

Toteutuksen tunnus: 4A00FA33-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.01.2022 - 31.05.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.06.2022 - 31.07.2022
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Pasi Pekkanen
Vastuuhenkilö
Toni Männistö
Ryhmät
21TIKO
Tietojenkäsittely 2021, nuoret
20TIKOOT1
20 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 1
20TIKOOT2
20 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta, ryhmä 2
20TIKOGAME
20 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Opintojakso
4A00FA33

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija työskentelee osana pelikehitysryhmää ja hallita peliprojektin
laajuutta annetun määräajan puitteissa sekä osaa analysoida ryhmän työprosessia ja työn tuloksia. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja testata peliä, jossa on yksi tai useampi taso, ja käyttää tuotannonhallintajärjestelmää.

Sisältö (Opintojakso)

Peliprojekti,
tiimityö,
pelin julkaisu,
scope.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

-

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)

Opiskelija osaa julkaista pelin osana pelikehitystiimiä.
Opiskelija osaa peliprojektiin liittyvän projektinhallinnan perusteet.
Opiskelija osaa tunnistaa eri roolit pelien kehittämis- ja tuotanto-tiimissä.
Tiimi julkaisee blogikirjoituksen ja oppimispäiväkirjan.

Aika ja paikka

1.6.2022-31.7.2022

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttiä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Itsenäinen opiskelu, ryhmätyöskentely, projektityöskentely

Oppimateriaalit

Moodle, Discord, Teams, Zoom

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

10op, noin 270 tuntia.
10 vko, noin 27h/vko.

Sisällön jaksotus

vko 1-5: pienpeliprojektit (1 peli/vko)
vko 6-10: Julkaistavan pelin toteuttaminen

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Neuvoteltavissa. Itsenäinen peliprojekti

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan.
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.

Siirry alkuun