Svenska i mediebranschen, skriftlig (2 op)
Toteutuksen tunnus: 2E00EW17-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 24.11.2021 - 21.01.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 10.01.2022 - 29.04.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 2 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- TAMK Kielet ja viestintä
- Toimipiste
- TAMK Mediapolis
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Media-alan tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Reijo Mäkelä
- Vastuuhenkilö
- Reijo Mäkelä
- Ryhmät
-
21MAMedianomi (AMK) 2021
- Opintojakso
- 2E00EW17
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija osaa kertoa koulutuksestaan, omasta ammattialan osaamisestaan ja tavoitteistaan ruotsiksi. Opiskelija osaa oman opiskelualansa keskeisintä termistöä ja osaa kommunikoida tarkoituksenmukaisesti työelämään liittyvissä viestintätilanteissa.
Sisältö (Opintojakso)
Ammattialan tekstit ja terminologia, alan työtehtävät, työnhakuun liittyvät dokumentit, työelämän kirjalliset viestintätilanteet.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
Opiskelija osaa:
- Viestiä yksinkertaisesti omasta kulttuurialan osaamisestaan (esim. työhakemus, ansioluettelo, näyttelyhakemus) ruotsin kielellä.
- Hoitaa pääosin ymmärrettävästi kulttuurialan keskeisimpiä ennakoitavia vuorovaikutustilanteita ja asiakaskontakteja (esim. sähköinen viestintä, haastattelut) ruotsin kielellä.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
Opiskelija osaa:
- Viestiä selkeästi pääosin tilanteeseen sopivalla tavalla omasta kulttuurialan osaamisestaan (esim. työhakemus, ansioluettelo, näyttelyhakemus) ruotsin kielellä.
- Hoitaa melko hyvin kulttuurialan jokapäiväisiä vuorovaikutustilanteita ja asiakaskontakteja (esim. sähköinen viestintä, haastattelut) ruotsin kielellä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
Opiskelija osaa:
- Viestiä sujuvasti tilanteeseen sopivalla tavalla omasta kulttuurialan osaamisestaan (esim. työhakemus, ansioluettelo, näyttelyhakemus) ruotsin kielellä.
- Hoitaa luontevasti verkostoituen kulttuurialan monipuolisia vuorovaikutustilanteita ja asiakaskontakteja (esim. sähköinen viestintä, haastattelut) ruotsin kielellä.
Arviointiasteikko
0-5