Siirry suoraan sisältöön

Game Programming 3 (5 op)

Toteutuksen tunnus: 4A00FA09-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2020 - 31.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2021 - 14.05.2021
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Sami Kojo
Gareth Noyce
Vastuuhenkilö
Sami Kojo
Ryhmät
19TIKOGAME
19 Tietojenkäsittely, Games Academy opintosuunta
Opintojakso
4A00FA09

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Student is able to apply a range of 3D transforms to objects for player control, design and create the basis of simple AI for NPC characters and player threats using Raycasts, triggers and other physics events. Student is able to create complex Finite State Machines to manage the game flow.

Sisältö (Opintojakso)

Game Programming,
Game Components,
Game Maths,
Game Physics,
Game Performance,
Game Prototyping.

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

Season 1

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

The student can describe performance in 3D games.
The student can describe 3D transformations in games.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

The student can create 3D game prototype.
The student can plan and create performant assets and code for chosen platform.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

The student can justify the use of PhysX system.

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttiä. Opintojakso suoritetaan harjoitustöiden perusteella.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojakso suoritetaan palauttamalla kurssin aikana julkaistut harjoitustehtävät. Lisää tietoa kurssin Moodle sivulta.

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Lähiopetus etänä
Harjoitustehtävät

Oppimateriaalit

Verkkomateriaalit, kaikki materiaali julkaistaan opintojakson Moodle-sivulla.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Tunnit keskiviikkoisin 9-15 3. periodilla ja 4. periodin alussa. Lisäksi harjoitustehtävät.

Sisällön jaksotus

Opintojaksojen Game Programming 1, 2 ja 3 tunnit on yhdistetty yhdeksi kokonaisuudeksi. Game Programming 1 osuuden opetus sijoittuu 3. periodin aikana maanantaihin ja 4. periodin alussa maanantaisin. Game Programming 2 opetus sijoittuu 4. periodin alusta maanantaihin ja keskiviikkoon. Game Programming 3 opintojakson osuus järjestetään 3. periodin aikana keskiviikkoisin ja 4. periodin alussa keskiviikkoisin. Tarkempi ajankohta kurssin Moodle-sivulla.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Sovitaan erikseen opettajan kanssa.

Lisätiedot

For Games Academy students.

Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Harjoituksia ei ole palautettu.

Siirry alkuun