Skip to main content

Basics of IT Tools for Building Designers (5 cr)

Code: 5B00FA97-3005

General information


Enrolment period
01.08.2023 - 18.09.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2023 - 31.12.2023
Implementation has ended.
Credits
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Construction Architect
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Construction Architect
Teachers
Jaakko Aumala
Person in charge
Hannu Kauranen
Tags
CONTACT
Course
5B00FA97

Objectives (course unit)

Opiskelija tuntee Tampereen ammattikorkeakoulun tärkeimmät verkkopalvelut ja osaa käyttää niitä. Opiskelija hallitsee riittävästi yleisimpien toimisto-ohjelmien käyttöä ja oppii niihin liittyviä taitoja, joilla hän selviytyy opiskeluaikana vastaan tulevissa tilanteissa ja myös myöhemmin työelämässä.

Opiskelija perehtyy CAD / BIM perusteisiin.

Content (course unit)

TAMK-tietoverkosta löytyvät yleisimmät ja opiskelijaa hyödyttävimmät palvelut
Tulostaminen, skannaaminen ja kopioiminen
Microsoft toimisto-ohjelmia soveltuvin osin
Viestintä internetissä
Pdf-dokumentit
AutoCAD-perusteet
Pistepilvet
Revit-perusteet

Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)

Opiskelija on saavuttanut perustaidot aihealueesta. Hän ei useinkaan ratkaise itse vastaan tulevia tietoteknisiä haasteita, vaan tukeutuu apuun.
Opiskelija on ollut säännöllisesti opintojaksolla läsnä.

Assessment criteria, good (3-4) (course unit)

Opiskelijalla on kattava osaaminen aihealueesta. Opiskelija tulee pääosin itsenäisesti toimeen tietotekniikkaan liittyvissä haastavissa tilanteissa.
Opiskelija on aktiivisesti läsnä opetuksessa.

Assessment criteria, excellent (5) (course unit)

Opiskelija toimii käsiteltyjen työvälineohjelmistojen kanssa lähes ammattimaisesti ja kykenee lähes ammattitason keskusteluun.
Opiskelija on aktiivinen toimija oppimistilanteissa ja on tarvittaessa apuna muillekin ratkaisten heidän ongelmatilanteitaan. Hän kykenee etsimään lisätietoa itsenäisesti.

Assessment scale

0-5

Go back to top of page