Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisten kanavien asiakashankinta (5 op)

Toteutuksen tunnus: NY00EK75-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
21.05.2021 - 12.08.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.09.2021 - 24.10.2021
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Verkossa tapahtuva opiskelu
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Opettajat
Mari Stenvall
Vastuuhenkilö
Mari Stenvall
Opintojakso
NY00EK75

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

• Kurssin jälkeen opiskelija osaa:
• kehittää, suunnitella ja toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• suunnitella ja toteuttaa hakukoneoptimointia ja –markkinointia
• käyttää GoogleAds –työkalua
• suunnitella GoogleAds -työkalun hyödyntämisen organisaatiossa

Sisältö (Opintojakso)

Opintojakson sisällöt
• GoogleAds työkalun käyttö
• Hakukoneoptimointi (SEO) ja hakusanojen valinta
• Hakukonemainonta (GoogleAds)

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija
• osaa suorittaa opintojakson oppimistehtävät
• osoittaa niiden perusteella hallitsevansa opintojakson perussisällön
• osaa soveltaa oppimaansa työelämän tilanteissa, mutta osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija
• suoriutuu opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin
• aktiivisena oppijanan yksilönä ja tiimissä pystyy osoittamaan kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija
• pystyy suorittamaan kaikki opintojakson osiot kiitettävästi
• hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä ja osaa jakaa osaamistaan toisille
• hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Kurssin jälkeen opiskelija osaa:

Aloittaa digitaalisen markkinoinnin
Toteuttaa hakukoneoptimointia
Valita hakusanat
Tehdä kanavavalintoja
Tuottaa digitaalista sisältöä
Kriittisesti tarkastella digitaalista markkinointia
Toteuttaa asiakashankintaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa

Siirry alkuun