Go to Market (5 cr)
Code: 3H00DZ91-3001
General information
- Enrolment period
- 02.07.2021 - 24.08.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 16.08.2021 - 20.12.2021
- Implementation has ended.
- Credits
- 5 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Business Administration
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 12 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Administration
Objectives (course unit)
Includes sales project.
Content (course unit)
How to design, carry out and measure a sales project?
Prerequisites (course unit)
1. and 2. year studies or similar skills and knowledge.
Assessment criteria, satisfactory (1-2) (course unit)
Satisfactory
Assessment criteria, good (3-4) (course unit)
Good
Assessment criteria, excellent (5) (course unit)
Excellent
Location and time
ELOKUU
26.8. Klo 8:30-11:15 (Zoom) Johdanto, Hubspotin esittely, tiimien vahvistuminen ja luominen HubSpotiin
SYYSKUU
16.9. klo 17:00-18:30 (Zoom) Tiimit ovat hankkineet toimeksiantajat. Suunnitelman sparraus.
23.09.2021 klo 08.15-10.45 (Zoom) Länderin, workflown sparraus ja Q&A
LOKAKUU
6.-7.10. klo 17:00-19:00 Tiimikohtaiset sparraukset a30min. (By Kaks.io Labs)
28.10.2021 klo 08.15 - 11.00 (Zoom) Myyntiprojektin sparraus
MARRASKUU
4.11.2021 (Zoom) klo 17:00- Tiimien sparrausta etänä
18.11.2021 (Zoom) klo 17:00- Tiimien sparrausta etänä
25.11.2021 klo 08.15 - 10.45 (lähikerta) ohjeistus loppuraportointiin ja pitchaukseen
JOULUKUU
16.12.2021 klo 08.15 - 11.00 (lähikerta) Toimeksiantajien ja yhteistyökumppanien terveiset ja kurssin yhteenveto ja tulosten julkaiseminen
Aikataulu tarkentuu vielä elokuussa. Ilmoitamme silloin mahdolisista lisävalmennuksista, jotka järjestetään (ryhmän Zoom-aikoina) torstaisin klo 17:00-20:00 välisenä aikana.
Exam schedules
Ei tenttiä. Opintojaksolla toteutetaan ryhmätehtävä ja sille ei ole uusintamahdollisuutta.
Assessment methods and criteria
Arvioidaan 0-5 asteikolla
Perusteet:
Suunnitelma
Myyntihakkerointi
Teorian soveltaminen
Myyntiprojektin tulokset
Aktiivisuus
Pitchaus
Toimeksiantajan palaute
Raportointi
Tarkemmat arviointikriteerit ilmoitetaan kurssialustalla moodlessa.
Assessment scale
0-5
Teaching methods
Tiimioppiminen
Projektisuunnitelma (tiimi)
Tekemällä – suunnitellaan, toteutetaan, mitataan, opitaan
Ohjaajien palaute
Vierailijat
Sparraukset
Learning materials
HubSpot Academy materiaaleja (ilmoitetaan tarkemmin moodlessa)
Luentomateriaalit (ilmoitetaan tarkemmin moodlessa)
Student workload
5op laajuus
10% valmennuksiin osallistumista ja 90% itsenäistä/ryhmätyöskentelyä
Content scheduling
VAIHEET:
1. SUUNNITTELU JA VALMISTAUTUMINEN
Projektisuunnitelma ja toimeksiantajan hankinta
HubSpot järjestelmään tutustuminen
2. MYYNNINHAKKEROINTI
Digitaalisen markkinointi- ja myyntiprojektin toteuttaminen ja seuranta
3. TULOKSIEN ESITTÄMINEN JA RAPORTOINTI
loppuraportti ja pitchaus
Completion alternatives
Ei ole.
Practical training and working life cooperation
Kurssin aikana toteutetaan myyntiprojekti toimeksiantajalle (yritys). Lisäksi toteutuksella on mukana pääyhteistyökumppani Kaks.io Labs sekä HubSpot.
International connections
Osa oppimateriaaleista englanniksi.