Siirry suoraan sisältöön

Asiakkuuksien hallinta (5 op)

Toteutuksen tunnus: NY00EC69-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.11.2019 - 15.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
06.03.2020 - 14.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Sosiaaliala YAMK
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Sosiaalialan ylempi tutkinto-ohjelma
Opettajat
Mirva Kolonen
Vastuuhenkilö
Mirva Kolonen
Opintojakso
NY00EC69

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojakson osaamistavoitteet
• Opiskelija tuntee ja ymmärtää asiakaslähtöisyyden merkityksen ja asiakkuudenhallinnan
periaatteet, haasteet ja tavoitteet
• Osaa asiakkuuden hallinnan keskeiset sisällöt ja menetelmät
• Osaa johtaa asiakkuuksia ja niihin liittyviä prosesseja yhteistoimintaverkostoissa ja
muuttuvissa toimintaympäristöissä

Sisältö (Opintojakso)

Opintojakson sisältö
• Asiakaslähtöisyyden merkitys
• Asiakkuudenhallinnan keskeistä sisältö
• Asiakkuuksien johtaminen

Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)

Hyväksytty
Opiskelija on osoittanut vähintään hyvää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta ja kehittänyt taitoaan edelleen. Opiskelija osaa soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita käytäntöön. Vaaditut tehtävät palautettu ajallaan.

Hylätty
Opiskelija on suorittanut opintojakson tehtävät puutteellisesti tai osoittanut vain tyydyttävää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta. Opiskelija on yrittänyt soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita organisaatiossa siinä kuitenkin riittävästi onnistumatta.

Aika ja paikka

06.03.2020 KP, Orientaatio, teoriaa ja tehtävistä sopiminen.
02.04.2020 KP Sovitaan ensimmäisellä orientaatiotunnilla toteutustapa
14.05.2020 KP Seminaaripäivä, soveltavien tehtävien esitykset. Sovitaan yhdessä hyvä esitystapa.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tunnilla annettujen tehtävien suorittaminen. Tabulassa tarkemmin arvioinnista

Arviointiasteikko

Hyväksytty/hylätty

Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija on osoittanut vähintään hyvää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta ja kehittänyt taitoaan edelleen. Opiskelija osaa soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita käytäntöön. Vaaditut tehtävät palautettu ajallaan.
Hylätty
Opiskelija on suorittanut opintojakson tehtävät puutteellisesti tai osoittanut vain tyydyttävää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta. Opiskelija on yrittänyt soveltaa asaikkuudenhallinnan periaatteita organisaatioissa siinä kuitenkaan riittävästi onnistumatta

Siirry alkuun