Siirry suoraan sisältöön

Shading, Lighting and Rendering 3D Models (5op)

Toteutuksen tunnus: IM00CV80-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
25.11.2019 - 05.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2020 - 05.06.2020
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
TAMK Mediapolis
Opetuskielet
englanti
Paikat
10 - 30
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
Opettajat
Pasi Pekkanen
Tietojenkäsittely Virtuaalihenkilö
Ryhmät
18TIKOGAME
18 Tietojenkäsittely, Game Development suuntautumispolku
Opintojakso
IM00CV80

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Student is able to:

- create, texture and light 3d models for games and animations
- manage the rendering process for both realtime and offline rendering
- design and optimize assets for different uses

Sisältö (Opintojakso)

-low polygon and high polygon models
-lighting
-shaders
-texture maps
-baking
-render engines

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

None

Aika ja paikka

Classroom C4-11b,
Tuesdays 9-14
Starting at February - March

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

-

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Exercises in classroom
Activity and participation in teaching
Assignments
Independent final assignment

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Lessons

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

About 135 hours, lectures about 50 hours

Sisällön jaksotus

Sculpting
Lighting
Rendering

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

-

Kansainvälisyys

-

Siirry alkuun