Shading, Lighting and Rendering 3D Models (5op)
Toteutuksen tunnus: IM00CV80-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 25.11.2019 - 05.01.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2020 - 05.06.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tietojenkäsittely
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- TAMK Mediapolis
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 10 - 30
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
- Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
- Opettajat
- Pasi Pekkanen
- Tietojenkäsittely Virtuaalihenkilö
- Ryhmät
-
18TIKOGAME18 Tietojenkäsittely, Game Development suuntautumispolku
- Opintojakso
- IM00CV80
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Student is able to:
- create, texture and light 3d models for games and animations
- manage the rendering process for both realtime and offline rendering
- design and optimize assets for different uses
Sisältö (Opintojakso)
-low polygon and high polygon models
-lighting
-shaders
-texture maps
-baking
-render engines
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
None
Aika ja paikka
Classroom C4-11b,
Tuesdays 9-14
Starting at February - March
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
-
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Exercises in classroom
Activity and participation in teaching
Assignments
Independent final assignment
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Lessons
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
About 135 hours, lectures about 50 hours
Sisällön jaksotus
Sculpting
Lighting
Rendering
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
-
Kansainvälisyys
-