Siirry suoraan sisältöön

Grand Game Release (12op)

Toteutuksen tunnus: 4A00CZ33-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.06.2020 - 01.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 07.03.2021
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
6 - 12
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Pasi Pekkanen
Sami Kojo
Gareth Noyce
Ryhmät
18TIKOGAME
18 Tietojenkäsittely, Game Development suuntautumispolku
Opintojakso
4A00CZ33

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Student is able to:
- Design, implement and test a game
- Projectwork within a team to control scope and complete a game project within the time frame
- Use a production management framework
- Deepen their insight and skills in game programming or game art design
- Building a final package for deployment and publish it

Sisältö (Opintojakso)

Game release, Scope, Teamwork, Game, Independent project work

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

*For programmers: 3D Games Programming
*For Artists: Basics of 3D Modelling

Aika ja paikka

Game Studio
Presentations: w38, w44 & w50

Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat

Ei tenttiä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Game Project
Documentation
Review
Presentations

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Game Project at the Team

Oppimateriaalit

Moodle

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintopisteet ovat skaalatavissa työmäärän mukaan. 27tuntia/op.

Sisällön jaksotus

Presentations: w38, w44 & w50

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Neuvoteltavissa, peliprojektin raportointi tai dokumentaatio

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Game Designer and Producer Gareth Noyce from Ruffiangames (UK) and founder in Triple Eh is one of the teachers of the course.

Kansainvälisyys

Game Designer and Producer Gareth Noyce from Ruffiangames (UK) and founder in Triple Eh is one of the teachers of the course.

Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Nothing to show

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student is able to identify what kind of toolset and skills is needed in game industry.
Student can describe key concepts of games.

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student is able to apply identify what kind of toolset and skills he needs become a game industry professional.
Student can demonstrate a clear understanding of how to create and populate an interesting game world for the player to explore with at least one working game mechanic.

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Student is able to apply develop his toolset and skills to become as a professional game developer. and skills to complete a 3D game project within the time allotted
Student is able to work as a member of a game production team to control scope and complete a game project within the time allotted.

Siirry alkuun