Grand Game Release (12op)
Toteutuksen tunnus: 4A00CZ33-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 10.06.2020 - 01.09.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2020 - 07.03.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 6 - 12
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tietojenkäsittely
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Pasi Pekkanen
- Sami Kojo
- Gareth Noyce
- Ryhmät
-
18TIKOGAME18 Tietojenkäsittely, Game Development suuntautumispolku
- Opintojakso
- 4A00CZ33
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Student is able to:
- Design, implement and test a game
- Projectwork within a team to control scope and complete a game project within the time frame
- Use a production management framework
- Deepen their insight and skills in game programming or game art design
- Building a final package for deployment and publish it
Sisältö (Opintojakso)
Game release, Scope, Teamwork, Game, Independent project work
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
*For programmers: 3D Games Programming
*For Artists: Basics of 3D Modelling
Aika ja paikka
Game Studio
Presentations: w38, w44 & w50
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Game Project
Documentation
Review
Presentations
Arviointiasteikko
0-5
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Game Project at the Team
Oppimateriaalit
Moodle
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintopisteet ovat skaalatavissa työmäärän mukaan. 27tuntia/op.
Sisällön jaksotus
Presentations: w38, w44 & w50
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Neuvoteltavissa, peliprojektin raportointi tai dokumentaatio
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Game Designer and Producer Gareth Noyce from Ruffiangames (UK) and founder in Triple Eh is one of the teachers of the course.
Kansainvälisyys
Game Designer and Producer Gareth Noyce from Ruffiangames (UK) and founder in Triple Eh is one of the teachers of the course.
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Nothing to show
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student is able to identify what kind of toolset and skills is needed in game industry.
Student can describe key concepts of games.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student is able to apply identify what kind of toolset and skills he needs become a game industry professional.
Student can demonstrate a clear understanding of how to create and populate an interesting game world for the player to explore with at least one working game mechanic.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student is able to apply develop his toolset and skills to become as a professional game developer. and skills to complete a 3D game project within the time allotted
Student is able to work as a member of a game production team to control scope and complete a game project within the time allotted.