Game Programming 1 (5op)
Toteutuksen tunnus: 4A00CW04-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 25.11.2019 - 05.01.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2020 - 31.07.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tietojenkäsittely
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Gareth Noyce
- Sami Kojo
- Ryhmät
-
18TIKOGAME18 Tietojenkäsittely, Game Development suuntautumispolku
- Opintojakso
- 4A00CW04
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Learning goals for a good performance
Able to use the tools for programming, debugging and version control
Able to use game programming patterns
Able to apply Maths in games
Learning goals for a acceptable performance
Can create components
Can create classes without needless duplication
Can expose gameplay elements to the editor
Framerate independent gameplay
Sisältö (Opintojakso)
Student is able to:
Know the tools for programming games
Understand game programming patterns
Understand maths in game programming
Understand Game engine architecture
Arviointiasteikko
0-5