Technical English for Professionals (3 op)
Toteutuksen tunnus: 5N00BE53-3094
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 10.06.2020 - 13.09.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 31.08.2020 - 04.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Biotuotetekniikka
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Biotuote- ja prosessitekniikan tutkinto-ohjelma, vuosina 2014-2018 aloittaneet
- Opettajat
- Taru Owston
- Anne Kopperoinen
- KIELET englanti Virtuaalihenkilö
- Ryhmät
-
19I575ABiotuote- ja prosessitekniikka, kevät 2019
- Opintojakso
- 5N00BE53
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija
-osaa toimia tarkoituksenmukaisesti työelämään liittyvissä viestintätilanteissa (esim. esittelyt ja kokoukset).
-osaa oman opiskelualansa keskeistä termistöä.
-osaa kirjoittaa työnhakuun liittyviä dokumentteja ja selviytyy työhaastattelusta.
-osaa tehdä opinnäytetyönsä Abstract-osuuden
Sisältö (Opintojakso)
• Työnhaku
• Oman opiskelualan termistöä
• Kokous ja neuvottelu
• Kielioppia tarpeen mukaan
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
Suoritettu Tekniikan englanti 1 tai vastaavat tiedot.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
No exam, assessment is based on active participation and tasks submitted
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Assessment is based on active participation the tasks the student submits.
Professional introduction (0-5)
CV (pass-fail)
Cover letter (pass-fail)
Reflection of a job interview (0-3)
Article project (pass -fail)
Document of a negotiation/meeting (0-5)
Arviointiasteikko
0-5
Oppimateriaalit
Ryhmän Tabulaan tuottamat materiaalit
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Two contact hours per week. Students should reserve ca. 2 hours each week to prepare and complete tasks
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Students who want to challenge themselves further can apply for the Fast Track course.
Lisätiedot
Esitietovaatimukset:
Suoritettu Tekniikan englanti 1 tai vastaavat tiedot.
Riittävä suomen kielen taito.
Läsnäolovaatimus: 80% lähiopetustunneista.
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Tehtäviä ei ole suoritettu kurssin päättyessä.
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
The student completes the tasks.
The student is able to
- enter unprepared into conversation on topics that are familiar, of personal interest or pertinent to everyday life (e.g. family, hobbies, work, travel and current events).
- briefly give reasons and explanations for opinions and plans.
- write simple connected text on topics which are familiar or of personal interest. I can write personal letters describing experiences and impressions
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
The student completes the tasks.
The student is able to
- interact with a degree of fluency and spontaneity that makes regular interaction with native speakers quite possible.
- take an active part in discussion in familiar contexts
- present clear, detailed descriptions on a wide range of subjects.
- explain a viewpoint on a topical issue giving the advantages and disadvantages of various options.
- write clear, detailed text on a wide range of subjects as well as abstracts of material related to one's own field
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
The student completes the tasks.
C1: The student:
- can express him/herself fluently and spontaneously without much obvious searching for expressions. - is able to use language flexibly and effectively for social and professional purposes. Is able to formulate ideas and opinions with precision and relate my contribution skilfully to those of other speakers.
can present clear, detailed descriptions of complex subjects integrating sub-themes, developing particular points and rounding off with an appropriate conclusion
- can express him/herself in clear, well-structured text, expressing points of view at some length.
- can write about complex subjects in a letter, an essay or a report, underlining what I consider to be the salient issues. Can select a style appropriate to the reader in mind