Skip to main content

Renovation (3 cr)

Code: 5B00BL23-3009

General information


Enrolment period
02.12.2019 - 20.01.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 31.07.2020
Implementation has ended.
Credits
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Construction Site Management
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Construction Site Management
Teachers
Arttu Lehtonen
Person in charge
Hannu Kauranen
Course
5B00BL23

Objectives (course unit)

The students learn the basics of renovation, the most important ways of action and the most common renovation objects and methods.

Content (course unit)

Buildings to be renovated, old building parts and materials as well as damage phenomena. The students learn about condition evaluation and practice making implementation plans for renovations.

Exam schedules

Tentti ja uusinnat on määritelty opintojakson Tabulassa.

Assessment methods and criteria

Arviointi perustuu tenttiin sekä opiskelijan muihin näyttöihin ja aktiivisuuteen.

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Luennot, tuntiharjoitukset, itsenäinen työskentely ja harjoitustyö.

Learning materials

Määritellään aihepiirikohtaisesti.

Student workload

Opiskelijan työskentelyaika on noin 81, josta kontaktitilanteet ja tentti ovat 21 tuntia.

Content scheduling

Opintojakson aikataulu on sen Tabulassa.

Completion alternatives

Kaikki opiskelijat suorittavat toteutuksen samalla tavalla.

Practical training and working life cooperation

Käsiteltävät asiat ovat rakennusmestarin keskeistä ammatillista osaamista.

Further information

Opintojakson kaikki palautukset ja suoritukset on tehtävä opintojakson toiseen uusintakoepäivään mennessä. Tämän jälkeen niitä ei huomioida, vaan opintojakso on suoritettava kokonaan uudelleen.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus kontaktitunneilla ja tehtävien suorituksessa on heikkoa.
Opiskelija ei pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi kykene soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Kokonaisuudesta näkyy, että käsiteltyihin asioihin ei ole lainkaan paneuduttu. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan hyvin vaatimatonta tai se puuttuu kokonaan.

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus kontaktitunneilla ja tehtävien suorituksessa on heikkoa.
Opiskelijalla on vaikeuksia hahmottaa aiheen perusideoita ja sen vuoksi opitun soveltaminen käytännön työhön on hankalaa. Tehtävien suorituksessa perustelut ovat haparoivia ja puutteita ilmenee aikaisemmin opitun tiedon osalta. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan vaatimatonta.

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on vähän poissaoloja. Aktiivisuus kontaktitunneilla ja tehtävien suorituksessa on hyvä. Työskentely etenee opintojaksolla johdonmukaisesti. Opiskelija hahmottaa opintojakson aiheen perusideat ja osaa soveltaa oppimaansa käytännön työhön sekä osaa selittää ammattimaisesti tehtävien suorituksissa tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan tavanomaista.

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelija on osallistunut opetukseen aktiivisesti ja rakentavasti.
Opiskelija hahmottaa opintojaksolla opetetut sekä aikaisemmin opitut asiat ja osaa soveltaa oppimaansa monipuolisesti ja luovasti käytännön työhön. Opiskelija osaa selittää ja perustella asiantuntevasti ja ammattimaisesti tehtävien suorituksessa tehtyjen valintojen syyt ja seuraukset. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan ammattimaista.

Assessment criteria - pass/fail (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Opiskelijalla on paljon poissaoloja. Aktiivisuus kontaktitunneilla ja tehtävien suorituksessa on heikkoa.
Opiskelija ei pysty hahmottamaan aiheen perusideoita eikä sen vuoksi kykene soveltamaan oppimaansa käytännön työhön. Kokonaisuudesta näkyy, että käsiteltyihin asioihin ei ole lainkaan paneuduttu. Tehtävien dokumentaatio on tasoltaan hyvin vaatimatonta tai se puuttuu kokonaan.

Go back to top of page