Siirry suoraan sisältöön

Vastuullisuus ja laatu liiketoiminnassa (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3H00DZ75-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2020 - 31.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 17.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Tiina Wickman-Viitala
Ryhmät
19ALIKO
Liiketalous monimuoto, myyntiosaaminen 2019
Opintojakso
3H00DZ75

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojaksolla perehdytään vastuullisuuden käsitteeseen yritystoiminnassa, laadunhallintaan sekä
prosessiajatteluun. Opintojaksolla toteutetaan käytännön vastuullisuusprojekti.

Opiskelija
- osaa määritellä vastuullisuuden eri osa-alueet
- tietää vastuullisuuden merkityksen yrityksen liiketoiminnan kannalta
- tuntee laatujohtamisen työkalujen perusteet
- tuntee prosessiajattelun periaatteet.

Sisältö (Opintojakso)

Mitä vastuullinen liiketoiminta tarkoittaa?
Miten vastuullisuutta toteutetaan yrityksessä?
Mitkä ovat laatujohtamisen työkalut ja mallit?
Mitä on prosessiajattelu?

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää vastuullisuuden ja laatujohtamisen peruskäsitteet. Opiskelija pystyy soveltamaan oppimaansa perustasolla käytännön projektissa. Opiskelijan kyvyssä perustella tekemiään ratkaisuja on puutteita.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee vastuullisuuden, laatujohtamisen ja prosessiajattelun peruskäsitteet ja keskeiset menettelytavat. Opiskelija pystyy soveltamaan oppimaansa käytännön projektissa ja osaa perustella tekemiään ratkaisuja.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa vastuullisuuden, laatujohtamisen ja prosessiajattelun peruskäsitteet ja keskeiset menettelytavat. Opiskelija pystyy soveltamaan oppimaansa käytännön projektissa ja analysoimaan projektin merkitystä yrityksen liiketoiminnassa.

Arviointiasteikko

0-5

Siirry alkuun