Siirry suoraan sisältöön

B2B-asiakassuhteen rakentaminen ja ratkaisujen myynti (5op)

Toteutuksen tunnus: 3H00CU42-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2020 - 20.08.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
TKI-osuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Mika Jokinen
Teppo Yrjönkoski
Vastuuhenkilö
Mika Jokinen
Opintojakso
3H00CU42

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojaksolla keskitytään B2B-myyntiin, jossa näkökulma on ratkaisujen löytämisessä asiakkaan liiketoimintaa edistämään.

Opiskelija osaa
- myydä ratkaisuja, jotka parantavat asiakkaan liiketoimintaa
- yhdistää ratkaisumyynnin tuotteistamiseen ja palvelumuotoiluun
- tunnistaa omat vahvuutensa ratkaisumyynnissä

Sisältö (Opintojakso)

- Miten tutustun ja ymmärrän asiakkaan liiketoimintaa?
- Miten kehitän osaamistani ratkaisumyyjänä?

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

2. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.

Aika ja paikka

Kurssi toteutetaan Zoom verkko-opetuksena.

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija ei ole tehnyt annettuja tehtäviä.

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää ratkaisumyyntiin ja asiakkuuden hallintaan liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija pystyy soveltamaan perustasolla oppimaansa käytäntöön. Opiskelijan kyvyssä perustella tekemiään ratkaisuja on puutteita.

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee ratkaisumyyntiin ja asiakkuuden hallintaan liittyvät peruskäsitteet ja keskeiset menettelytavat. Opiskelija osaa ratkaista aihealueeseen liittyviä käytännön tilanteita ja perustella ratkaisunsa.

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa ratkaisumyyntiin ja asiakkuuden hallintaan liittyvät peruskäsitteet ja keskeiset menettelytavat. Opiskelija pystyy ratkaisemaan ja analysoimaan aihepiiriin liittyviä käytännön tilanteita. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.

Siirry alkuun