Asiakkuuksien hallinta (5 op)
Toteutuksen tunnus: NY00EC69-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 19.11.2018 - 01.03.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 08.03.2019 - 17.05.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Osaamisyksiköt
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Sosiaalialan ylempi tutkinto-ohjelma
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojakson osaamistavoitteet
• Opiskelija tuntee ja ymmärtää asiakaslähtöisyyden merkityksen ja asiakkuudenhallinnan
periaatteet, haasteet ja tavoitteet
• Osaa asiakkuuden hallinnan keskeiset sisällöt ja menetelmät
• Osaa johtaa asiakkuuksia ja niihin liittyviä prosesseja yhteistoimintaverkostoissa ja
muuttuvissa toimintaympäristöissä
Sisältö (Opintojakso)
Opintojakson sisältö
• Asiakaslähtöisyyden merkitys
• Asiakkuudenhallinnan keskeistä sisältö
• Asiakkuuksien johtaminen
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)
Hyväksytty
Opiskelija on osoittanut vähintään hyvää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta ja kehittänyt taitoaan edelleen. Opiskelija osaa soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita käytäntöön. Vaaditut tehtävät palautettu ajallaan.
Hylätty
Opiskelija on suorittanut opintojakson tehtävät puutteellisesti tai osoittanut vain tyydyttävää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta. Opiskelija on yrittänyt soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita organisaatiossa siinä kuitenkin riittävästi onnistumatta.
Aika ja paikka
1. Lähitatapaaminen to 08.03.19 8.30-15.30, orientaatio, teoriaa ja tehtävistä sopiminen.
2. To 04.04 kp (etäkerta?) Sovitaan ensimmäisellä orientaatiotunnilla toteutustapa.
3. To 17.05 8.30-15.30 koko päivä seminaaripäivä, soveltavien tehtävien esitykset. Sovitaan yhdessä hyvä esittelytapa.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen, tunnilla annettujen tehtävien suorittaminen. Tabulassa tarkemmin arvioinnista.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Lisätietoja opiskelijoille
Lähiopetus:
to 08.03 klo 8.30-15.30 koko päivä
To 04.04 kp. (etäkerta?) Sovitaan ensimmäisellä tunnilla.
To 17.05 klo 08.30-15.30 koko päivä
Arviointikriteerit - hylätty (0) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija on suorittanut opintojakson tehtävät puutteellisesti tai osoittanut vain tyydyttävää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta. Opiskelija on yrittänyt soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita organisaatiossa siinä kuitenkin riittävästi onnistumatta
Arviointikriteerit - hyväksytty/hylätty (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija on osoittanut vähintään hyvää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta ja kehittänyt taitoaan edelleen. Opiskelija osaa soveltaa asiakkuudenhallinnan periaatteita käytäntöön. Vaaditut tehtävät palautettu ajallaan.
Hylätty
Opiskelija on suorittanut opintojakson tehtävät puutteellisesti tai osoittanut vain tyydyttävää asiakkuuksien hallinnan asiantuntemusta. Opiskelija on yrittänyt soveltaa asaikkuudenhallinnan periaatteita organisaatioissa siinä kuitenkaan riittävästi onnistumatta.