Skip to main content

Mobile Game Programming (6cr)

Code: 4A00CP22-3010

General information


Enrolment period
26.11.2018 - 14.01.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2019 - 31.07.2019
Implementation has ended.
Credits
6 cr
RDI portion
3 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Business Information Systems
Campus
TAMK Main Campus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Information Systems
Teachers
Jussi Pohjolainen
Jan Krebber
Course
4A00CP22

Objectives (course unit)

Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka käyttää hyväkseen ulkopuolista web-palvelua
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää persistentin tallennuksen
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää useampia kenttiä.
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija rakentaa yhteistyössä ryhmänsä kanssa toimivan 2D-pelin
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää peliobjekteja, törmäyksiä ja näppäinkomentoja
Opiskelija osaa dokumentoida toteuttamansa 2D-pelin.

Content (course unit)

Ydinkysymyksiä sisällöstä:
Miten 2D-pelejä ohjelmoidaan?
Miten peliobjektit, törmäyksen hallinta ja käyttäjän syöte toteutetaan osana 2D-peliä?

Prerequisites (course unit)

Johdatus ohjelmointiin tai vastaavat tiedot

Exam schedules

-

Assessment methods and criteria

Tehdyt viikkoharjoitukset (40%), ryhmässä toteutettu julkaistettava mobiilipeli (60%), läsnäolo

Assessment scale

0-5

Teaching methods

Luennot, demonstraatiot, itsenäinen opiskelu, ongelmalähtöinen opiskelija, virtuaaliopetus

Learning materials

Kurssin kotisivut

Student workload

Lähiopetusta 2 + 2 h, itsenäistä opiskelua 4 h per viikko.

Completion alternatives

-

Practical training and working life cooperation

-

International connections

-

Further information

Opintojakso liittyy olennaisesti 18tiko kevään yhteiseen projektiin. Opintojaksolla toteutetaan mobiilipeliprojektin ohjelmointiosuus.

Assessment criteria - fail (0) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

Alle 50% harjoituksista tai julkaisematon mobiilipeli

Assessment criteria - satisfactory (1-2) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

50% - 70% harjoituksista ja tyydyttävä julkaistu mobiilipeli

Assessment criteria - good (3-4) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

70% - 90% harjoituksista ja hyvä julkaistu mobiilipeli

Assessment criteria - excellent (5) (Not in use, Look at the Assessment criteria above)

90% - 100% harjoituksista ja kiitettävä julkaistu mobiilipeli

Go back to top of page