Game Camp Advanced (10op)
Toteutuksen tunnus: 4A00FA34-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 17.01.2021 - 31.05.2021
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 01.06.2021 - 31.07.2021
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Laajuus
 - 10 op
 
- Toteutustapa
 - Lähiopetus
 
- Yksikkö
 - Tietojenkäsittely
 
- Toimipiste
 - TAMK Pääkampus
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Koulutus
 - Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
 
- Opettajat
 - Pasi Pekkanen
 
- Ryhmät
 - 
                        19TIKOOT19 Tietojenkäsittely, ohjelmistotuotannon opintosuunta
 
- Opintojakso
 - 4A00FA34
 
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija työskentelee osana pelikehitysryhmää ja hallita peliprojektin laajuutta annetun määräajan puitteissa sekä osaa analysoida ryhmän työprosessia ja työn tuloksia. Opiskelija osaa suunnitella, toteuttaa ja testata peliä, jossa on yksi tai useampi taso, ja käyttää tuotannonhallintajärjestelmää.
                    
Sisältö (Opintojakso)
Peliprojekti, 
tiimityö, 
pelin julkaisu, 
scope.
                    
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
Game Camp
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)
-
                    
Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)
-
                    
Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)
-
                    
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty (Opintojakso)
Opiskelija osaa julkaista pelin osana pelikehitystiimiä.
Opiskelija osaa peliprojektiin liittyvän  projektinhallinnan perusteet.
Opiskelija osaa tunnistaa eri roolit pelien kehittämis- ja tuotantotiimissä.
Tiimi julkaisee blogikirjoituksen ja oppimispäiväkirjan.
                    
Aika ja paikka
1.6.2020-31.7.2020, online
                    
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä
                    
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Osallistuminen ryhmän työskentelyyn kesän ajan. 
Ryhmä blogikirjoitukset sekä henkilökohtainen oppimisraportti.
                    
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
                    
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Suomeksi
Itsenäinen opiskelu, ryhmätyöskentely, projektityöskentely
                    
Oppimateriaalit
Moodle, Discord
                    
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
10op, noin 270 tuntia. 
10 vko, noin 27h/vko.
                    
Sisällön jaksotus
vko 1: Workshop 
vko 2-5: pienpeliprojektit (1 peli/vko) 
vko 6-10: Julkaistavan pelin toteuttaminen
                    
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Neuvoteltavissa. Itsenäinen peliprojekti