Siirry suoraan sisältöön

Yrkessvenska för servicebranschen , Muntlig (2 op)

Toteutuksen tunnus: 8T00CN10-3017

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2019 - 26.09.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
05.09.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
2 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomi
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Palveluliiketoiminnan tutkinto-ohjelma
Opettajat
Maija Salmi
Vastuuhenkilö
Satu Kylmälä
Opintojakso
8T00CN10

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija
-osaa suullisesti kertoa itsestään, koulutuksestaan, työkokemuksestaan sekä työtehtävistään sekä käyttää oman alansa keskeistä erikoisterminologiaa.
-osaa suullisesti kertoa työympäristöstään ja oman alansa toiminnoista osana ympäröivää yhteiskuntaa sekä työskennellä pohjoismaisessa toimintaympäristössä.
-osaa viestiä asiakaslähtöisesti erilaisissa suhdeverkostoissa, neuvottelu- ja neuvontatilanteissa ja asiakaskontakteissa.
-osaa valita vastaanottajan ja tilanteen mukaisen kielen ja tyylin erilaisissa suullisissa viestintätilanteissa.
-pystyy seuraamaan oman alansa kehitystä ja osallistumaan siihen eri kanavien kautta (esim. media, konferenssit).

Sisältö (Opintojakso)

Mitä opiskelija osaa suullisesti viestiä osaamisestaan, työympäristöstään ja työtehtävistään kohdekielellä?
Mitä opiskelija tarvitsee onnistuakseen monikulttuurisessa asiakaslähtöisessä vuorovaikutuksessa kohdekielellä?
Miten opiskelija kehittää osaamistaan ja hankkii tietoja omalta alaltaan kohdekielellä?
- Keskeinen palvelualan terminologia
- Palvelualalle tyypillisten suullisten viestintätilanteiden harjoittelu
- Koulutuksesta ja työkokemuksesta kertominen suullisesti

Arviointiasteikko

0-5

Siirry alkuun