Siirry suoraan sisältöön

Professional English for the service industry (5 op)

Toteutuksen tunnus: 8T00BV76-3021

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
21.08.2018 - 23.08.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.08.2018 - 07.10.2018
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Liiketoiminta
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Henri Annala
Ryhmät
AVOINAMK
Avoin amk
Opintojakso
8T00BV76

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opiskelija
Osaa kertoa itsestään, koulutuksestaan, työkokemuksestaan ja työtehtävistään sekä käyttää monipuolisesti alansa erikoisterminologiaa.
Osaa toimia kieli- ja kulttuurirajat ylittävissä työelämän suullisissa ja kirjallisissa vuorovaikutustilanteissa.
Osaa viestiä asiakaslähtöisesti erilaisissa suhdeverkostoissa, neuvottelu- ja neuvontatilanteissa ja asiakaskontakteissa.
Osaa valita vastaanottajan ja tilanteen mukaisen kielen ja tyylin erilaisissa viestintätilanteissa.
Pystyy hakemaan, kriittisesti valikoimaan ja käsittelemään työtehtäviensä hallinnan edellyttämää tietoa.
Pystyy seuraamaan oman alansa kehitystä ja osallistumaan siihen eri kanavien kautta (esim. media, konferenssit, kirjallisuus).

Sisältö (Opintojakso)

Mitä opiskelija osaa viestiä osaamisestaan, työympäristöstään ja työtehtävistään kohdekielellä?
Mitä opiskelija tarvitsee onnistuakseen monikulttuurisessa asiakaslähtöisessä vuorovaikutuksessa kohdekielellä?
Miten opiskelija kehittää osaamistaan ja hankkii tietoja omalta alaltaan kohdekielellä?

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen
kirjalliset työt
suullinen esitys

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

harjoitukset
itsenäinen verkko-opiskelu
lähiopetus
opetuskeskustelu
pari- ja ryhmätyöskentely
esitykset

Oppimateriaalit

materiaali Tabulassa
internet
opiskelijoiden tuottama materiaali

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

opiskelijan kokonaistyön mitoitus 27 h/opintopiste
lähiopetus 8 h

Sisällön jaksotus

lähiopetus
verkko-opetus
suulliset esitykset

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

ei valinnaisia toteutustapoja
AHOT-menettely

Lisätietoja opiskelijoille

lähipäivä 21.8
verkko-opetusta kaksi modulia
kurssi päättyy 7.10

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

osaa kertoa itsestään, koulutuksestaan, työkokemuksestaan ja työtehtävistään
osaa tavanomaisissa työelämän suullisissa ja kirjallisissa vuorovaikutustilanteissa
pystyy sanakirjaa käyttäen ymmärtämään pääasiat yksinkertaisesta ammatillisesta tekstistä
pystyy pitämään ymmärrettävän suullisen esityksen alaan liittyvästä, omavalintaisesta aiheesta
pystyy osallistumaan pari- ja ryhmäkeskusteluihin

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

osaa kertoa itsestään, koulutuksestaan, työkokemuksestaan ja työtehtävistään sekä käyttää alan erikoisterminologiaa.
osaa viestiä asiakaslähtöisesti neuvottelu- ja neuvontatilanteissa ja asiakaskontakteissa.
osaa valita vastaanottajan ja tilanteen mukaisen kielen ja tyylin tavallisimmissa viestintätilanteissa.
pystyy hakemaan, kriittisesti valikoimaan ja käsittelemään työtehtäviensä hallinnan edellyttämää tietoa.
pystyy seuraamaan oman alansa kehitystä
pystyy hoitamaan suulliset ja kirjalliset asiakaspalvelutilanteet asianmukaisesti
pystyy pitämään suppean, mutta selkeän suullisen esityksen alaan liittyvästä, omavalintaisesta aiheesta

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

osaa kertoa itsestään, koulutuksestaan, työkokemuksestaan ja työtehtävistään sekä käyttää monipuolisesti alansa erikoisterminologiaa.
osaa toimia ammattitaitoisesti kieli- ja kulttuurirajat ylittävissä työelämän suullisissa ja kirjallisissa vuorovaikutustilanteissa.
osaa tehokkaasti ja ammattitaitoisesti viestiä asiakaslähtöisesti erilaisissa suhdeverkostoissa, neuvottelu- ja neuvontatilanteissa ja asiakaskontakteissa.
osaa taitavasti valita vastaanottajan ja tilanteen mukaisen kielen ja tyylin erilaisissa viestintätilanteissa.
pystyy hakemaan, kriittisesti valikoimaan ja käsittelemään työtehtäviensä hallinnan edellyttämää tietoa.
pystyy seuraamaan oman alansa kehitystä ja osallistumaan siihen eri kanavien kautta (esim. media, konferenssit, kirjallisuus).
osaa valmistella ja pitää vakuuttavan, jäsennellyn esityksen tarvittavine materiaaleineen
viestii spontaanisti, kannustavasti ja asiantuntevasti pari- ja ryhmäkeskusteluihin muiden näkemykset huomioiden

Siirry alkuun