Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisuuden hyödyntäminen myynnissä ja markkinoinnissa (5op)

Toteutuksen tunnus: 3H00CU38-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
26.11.2018 - 06.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2019 - 31.07.2019
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
TKI-osuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Niina Syrjälä
Minna Heikinheimo
Opintojakso
3H00CU38

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Opintojaksolla perehdytään digitaaliseen markkinointiin ja sisällöntuotantoon eri kanavissa.

Opiskelija osaa
- tehdä perusteltuja kanavavalintoja digimarkkinoinnin suunnittelussa
- suunnitella ja toteuttaa monipuolista sisältömarkkinointia
- hyödyntää digitaalisuutta myyntiprosessin eri vaiheissa

Sisältö (Opintojakso)

Miten valitaan yrityksen markkinointiin sopivimmat digitaaliset markkinointikanavat?
Miten tuotetaan mielenkiintoista sisältöä digitaalisiin kanaviin?
Miten tehdään onnistunutta digitaalista markkinointia?
Mitkä ovat verkon välityksellä osittain tai kokonaan tapahtuvan myynnin erityispiirteitä?
Miten digitaalisten kanavien kävijätietoja voidaan hyödyntää segmentointiin ja markkinoinnin kohdistamiseen?

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

1. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.

Siirry alkuun