Digitaalisuuden hyödyntäminen myynnissä ja markkinoinnissa (5op)
Toteutuksen tunnus: 3H00CU38-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 26.11.2018 - 06.01.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2019 - 31.07.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalous
- Toimipiste
- TAMK Pääkampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Niina Syrjälä
- Minna Heikinheimo
- Opintojakso
- 3H00CU38
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opintojaksolla perehdytään digitaaliseen markkinointiin ja sisällöntuotantoon eri kanavissa.
Opiskelija osaa
- tehdä perusteltuja kanavavalintoja digimarkkinoinnin suunnittelussa
- suunnitella ja toteuttaa monipuolista sisältömarkkinointia
- hyödyntää digitaalisuutta myyntiprosessin eri vaiheissa
Sisältö (Opintojakso)
Miten valitaan yrityksen markkinointiin sopivimmat digitaaliset markkinointikanavat?
Miten tuotetaan mielenkiintoista sisältöä digitaalisiin kanaviin?
Miten tehdään onnistunutta digitaalista markkinointia?
Mitkä ovat verkon välityksellä osittain tai kokonaan tapahtuvan myynnin erityispiirteitä?
Miten digitaalisten kanavien kävijätietoja voidaan hyödyntää segmentointiin ja markkinoinnin kohdistamiseen?
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
1. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.