Introduction to Visual Design (3 op)
Toteutuksen tunnus: IM00BR48-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.03.2018 - 20.05.2018
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 30.05.2018 - 31.07.2018
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Media and Arts
- Toimipiste
- TAMK Mediapolis
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 5 - 25
- Koulutus
- Bachelor's Degree Programme in Media and Arts
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Students know how to use basic visual design tools.
Student is able to collaborate in an international student team.
Sisältö (Opintojakso)
Contemporary design tools
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
-
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
The grades are based on attendance and tasks.
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
lectures, contact teaching, Individual working on tasks.
Oppimateriaalit
The material is shared online via google docs.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
50 % lectures & contact teaching, 50 % working on tasks.
Sisällön jaksotus
The two weeks course is mainly run by Tuomo Joronen, during the latter week, Jussi Jokinen will cover two days.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
-
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student is able to produce most of tasks during the workshop.
Student does not meet the deadline for the tasks. The tasks lack several aspects of professional qualities.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student meets the deadline for the tasks and is able to produce all of them. The tasks show potential and student has find some creative solutions.
The student has improved his or her skills.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Student meets the deadline. During the workshop student has shown pro activity and the student works show a lot of professional qualities and creative thinking.
The student has improved his or her skills remarkably.