Mobile Game Programming (6cr)
Code: 4A00CP22-3007
General information
- Enrolment period
- 27.11.2017 - 07.01.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2018 - 31.07.2018
- Implementation has ended.
- Credits
- 6 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Business Information Systems
- Campus
- TAMK Main Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Information Systems
- Teachers
- Jussi Pohjolainen
- Jan Krebber
- Course
- 4A00CP22
Objectives (course unit)
Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka käyttää hyväkseen ulkopuolista web-palvelua
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää persistentin tallennuksen
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää useampia kenttiä.
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija rakentaa yhteistyössä ryhmänsä kanssa toimivan 2D-pelin
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää peliobjekteja, törmäyksiä ja näppäinkomentoja
Opiskelija osaa dokumentoida toteuttamansa 2D-pelin.
Content (course unit)
Ydinkysymyksiä sisällöstä:
Miten 2D-pelejä ohjelmoidaan?
Miten peliobjektit, törmäyksen hallinta ja käyttäjän syöte toteutetaan osana 2D-peliä?
Prerequisites (course unit)
Johdatus ohjelmointiin tai vastaavat tiedot