Mediakonseptien ja -tuotteiden kansainvälistäminen (5op)
Toteutuksen tunnus: 2M00CJ35-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 08.08.2017 - 22.10.2017
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 15.08.2017 - 15.12.2017
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Media-ala
- Toimipiste
- TAMK Mediapolis
- Koulutus
- Mediatuottamisen ylempi tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Mediatuotanto YAMK Lärare
- Shaidul Kazi
- Ari Koivumäki
- Kirsi Karimäki
- Vastuuhenkilö
- Ari Koivumäki
- Opintojakso
- 2M00CJ35
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Opiskelija osaa suunnitella yrityksen liiketoimintaa ja strategiaa noudattavan kansainvälisen hankkeen. Opiskelija osaa hankkia tietoa oman alansa kansainvälisestä rahoituksesta, käytännöistä ja yhteistyökumppaneista. Opiskelija osaa laatia suunnitelman hankkeen toteuttamiseksi. Opiskelija osaa etsiä yhteistyötoimijoita ja suunnitella, miten näihin luodaan kontakteja.
Sisältö (Opintojakso)
Kansainvälistymisen vaatimukset ja keinot. Kansainvälisten markkinoiden tutkiminen oman alan näkökulmasta ja kansainvälistyssuunnitelman laatiminen.