Siirry suoraan sisältöön

Mobiilipeliohjelmointi (6op)

Toteutuksen tunnus: 4A00CP22-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
28.11.2016 - 16.01.2017
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2017 - 31.07.2017
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
6 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tietojenkäsittely
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelma
Opettajat
Jussi Pohjolainen
Jan Krebber
Vastuuhenkilö
Jussi Pohjolainen
Opintojakso
4A00CP22

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Hyvän suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka käyttää hyväkseen ulkopuolista web-palvelua
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää persistentin tallennuksen
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää useampia kenttiä.
Hyväksytyn suorituksen osaamistavoitteet:
Opiskelija rakentaa yhteistyössä ryhmänsä kanssa toimivan 2D-pelin
Opiskelija osaa toteuttaa 2D-pelin, joka sisältää peliobjekteja, törmäyksiä ja näppäinkomentoja
Opiskelija osaa dokumentoida toteuttamansa 2D-pelin.

Sisältö (Opintojakso)

Ydinkysymyksiä sisällöstä:
Miten 2D-pelejä ohjelmoidaan?
Miten peliobjektit, törmäyksen hallinta ja käyttäjän syöte toteutetaan osana 2D-peliä?

Esitietovaatimukset (Opintojakso)

Johdatus ohjelmointiin tai vastaavat tiedot

Siirry alkuun