Siirry suoraan sisältöön

Moderni markkinointi ja projektinhallinta (5 op)

Toteutuksen tunnus: 3H00EA28-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
09.06.2022 - 31.08.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
18.08.2022 - 15.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
TAMK Pääkampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
15 - 40
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Kai Hintsanen
Pietro Albanese
Vastuuhenkilö
Pietro Albanese
Ryhmät
22ALITA
Liiketalouden tutkinto-ohjelma 2022, Monimuoto, Myyntiosaaminen
Opintojakso
3H00EA28

Osaamistavoitteet (Opintojakso)

Kurssi toimii johdantona moderniin yritysmarkkinointiin. Opintojaksolla perehdytään markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan teorian ja käytännön avulla.

Opiskelija osaa
- markkinoinnin perusteet
- projektinhallinnan perusteet
- toimia projektiryhmässä
- suunnitella ja toteuttaa projektin
- kuvailla suullisen ja kirjallisen viestinnän osa-alueet yrityselämässä.

Sisältö (Opintojakso)

Mitä on moderni markkinointi?
Mihin yrityksessä tarvitaan markkinointia?
Mitkä ovat markkinoinnin kilpailukeinot?
Miten viestitään yrityselämässä?
Miten projektinhallinnan työkaluja hyödynnetään?
Miten projekti suunnitellaan ja toteutetaan?

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2) (Opintojakso)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4) (Opintojakso)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija osaa ratkaista aihealueeseen liittyviä käytännön ongelmia ja perustella ratkaisunsa. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa käytännön tilanteisiin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5) (Opintojakso)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija pystyy ratkaisemaan ja analysoimaan aihepiiriin liittyviä käytännön ongelmia. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Katso arviointikriteerit

Arviointiasteikko

0-5

Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät

Luennot, työelämän projekti, mentorointi,

Oppimateriaalit

Jaettava materiaali luentojen yhteydessä

Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija tietää markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet.

Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija hallitsee markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija osaa ratkaista aihealueeseen liittyviä käytännön ongelmia ja perustella ratkaisunsa. Opiskelija osaa soveltaa oppimaansa käytännön tilanteisiin.

Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)

Opiskelija on tehnyt annetut tehtävät. Opiskelija osaa markkinointiin, viestintään ja projektinhallintaan liittyvät peruskäsitteet. Opiskelija pystyy ratkaisemaan ja analysoimaan aihepiiriin liittyviä käytännön ongelmia. Opiskelija osaa perustella ratkaisunsa kattavasti. Opiskelija osaa tarvittaessa myös itse etsiä tietoa ja suunnitella ratkaisuvaihtoehtoja haastaviin tilanteisiin.
Englanniksi

Siirry alkuun