Yrityspeli (5 op)
Toteutuksen tunnus: 3H-319-3015
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 29.11.2017 - 31.01.2018
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2018 - 04.03.2018
- Toteutus on päättynyt.
- Laajuus
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalous
- Opetuskielet
- suomi
Osaamistavoitteet (Opintojakso)
Yrityspeli antaa osallistujille kokonaisvaltaisen kuvan yritysjohtamisen haasteista ja yrityksen eri toimintojen yhteensovittamisesta. Opintojakson peliosuus tapahtuu virtuaaliympäristössä.
Opiskelija
- osaa yhteensovittaa yrityksen eri toiminnot
- osaa toimia yrityksen johtoryhmän jäsenenä
- pystyy tekemään päätöksiä aikapaineen alaisena.
Sisältö (Opintojakso)
Miten johdan yritystä kannattavasti erittäin kilpailluilla markkinoilla?
Mikä on strategian merkitys yrityksen toiminnassa?
Esitietovaatimukset (Opintojakso)
3. vuoden opintojaksot tai vastaavat tiedot ja taidot.
Tenttien ja uusintatenttien ajankohdat
Ei tenttiä
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Alkuraportti 20%, peli 40% ja loppuraportti 40%
Opiskelumuodot ja opetusmenetelmät
Pelisimulaatio
Oppimateriaalit
Pelin manuaali
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Ei
Lisätietoja opiskelijoille
Pakollinen läsnäolo pelikerroilla
Arviointikriteerit - tyydyttävä (1-2) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija saavuttaa opintojakson vaatimukset perustasolla. Opiskelija ymmärtää opintojakson/aihealueen käsitteitä ja malleja sekä pystyy hahmottamaan niiden välisiä lainalaisuuksia.
Arviointikriteerit - hyvä (3-4) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija osaa hyödyntää opintojakson/aihealueen sisältöä hyvällä tasolla. Opiskelija osaa määritellä aihepiirin teemoja ja malleja sekä pystyy soveltamaan opittuja aihealueita käytännössä.
Arviointikriteerit - kiitettävä (5) (Ei käytössä, kts Opintojakson Arviointikriteerit ylempänä)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson/aihealueen tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija on sisäistänyt oppimansa ja pystyy analysoimaan ja soveltamaan aihealueen teemoja laaja-alaisesti myös käytännössä.